"وکوثر و خارزم" در یک روز دو بلوک ۴۰ و ۱۵ درصدی عرضه می کنند

دو شرکت اعتباری کوثر مرکزی و سرمایه گذاری خوارزمی شرایط عرضه دو بلوک ۴۰ و ۱۵ درصدی شرکت های ریل پرداز سیر و فناوری اطلاعات خوارزمی را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بلوک 40 درصدی شرکت ریل پرداز سیر که قرار بود 4 آبان عرضه شود ، برای دومین بار با همان شرایط قبلی به مزایده گذاشته شد.

به این ترتیب شرکت فرابورسی اعتباری کوثر مرکزی (وکوثر) به وکالت از شرکت ارزش آفرینان کوثرکیش، 784 میلیون سهم "حریل" را روانه میز فروش می کند تا در صورت انجام معامله ، از ترکیب سهامداری این شرکت خارج شود.

این عرضه یکشنبه 14 آذر توسط کارگزاری آبان و به شرط آنکه از 1425 ریال کمتر نباشد، به صورت 15 درصد نقد و باقی اقساط ، به ارزش پایه بیش از 111 میلیارد تومان در بازار دوم معاملات فرابورس انجام خواهد شد.

در همان روز شرکت 1250میلیاردی سرمایه گذاری خوارزمی که 9 آذر 14.7 درصد سهام سیمان خزر را آماده عرضه کرده برآمده اقدام به عرضه 15 درصد سهام توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی می کند.

"خارزم" که مالک حدود 68 درصد "مفاخر" است ، در نظر دارد از طریق کارگزاری آینده نگر، 25.5 میلیون سهم را به قیمت پایه هر سهم 4524 ریال و به ارزش بیش از 11.5 میلیارد تومان، به صورت 50 درصد نقد روانه میز فروش کند.

انتهای پیام

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا