جهش توليد در فولاد هرمزگان با ثبت ۱۰ رکورد

جهش توليد در فولاد هرمزگان با ثبت ۱۰ رکورد

گروه صنایع معدنی >فولاد - مديرعامل شرکت فولادهرمزگان ضمن قدرداني از تلاش همه کارکنان شرکت فولاد هرمزگان گفت: انگيزه بالاي کارکنان اين شرکت شرايطي فراهم کرد، تا با ثبت 4 رکورد توليدآهن اسفنجي در ناحيه احياء مستقيم، 4 رکورد در ناحيه فولادسازي و ريخته گري مداوم، دو رکورد در تناژ بارگيري گندله در مهرماه سال جاري به يکي از ماههاي پر افتخار و ماندگار در تاريخ فولاد هرمزگان مبدل گردد.

به گزارش ماین نیوز، مهندس اميرمسعود هراتيان با بيان اينکه تلاشگران ناحيه احيا توانستند، نرخ ظرفيت توليد را از 110 تن بر ساعت به 120 تن بر ساعت افزايش دهند در اين رابطه گفت: اين افزايش توليد در 6 ماه نخست سال با انجام فعاليت هاي مشارکتي، اصلاح بهبود استانداردهاي تعميراتي، افزايش کيفيت تعميرات تجهيزات،کاهش توقفات اضطراري و ارتقاي شاخص اثربخشي کلي تجهيزات بدست آمد.

وي با تأييد اين مطلب که در مهرماه سال جاري تناژ توليد ماهانه آهن اسفنجي مجموع دو مدول احيا به 149 هزار و 846 تن رسيد، رکورد قبلي اين واحد را مربوط به فرودين ماه 93 و به ميزان 142 هزار و 424 تن اعلام کرد.

مدير عامل فولاد هرمزگان ضمن اشاره به رکورد شکنيهاي توليد روزانه در ناحيه احيا مستقيم اين شرکت گفت: در تاريخ بيست و يکم مهرماه سال جاري در مدول B توليد آهن اسفنجي از 2 هزار و 892 تن به 2 هزار و 909 تن و روز بعد از آن بار ديگر اين رکورد به 2 هزار و 914 تن رسيد و در مجموع رکورد توليد مجموع روزانه دو مدول که در چهاردهم شهريور ماه سال جاري با توليد 5 هزار و 542 تن بدست آمده بود، در 21/7/95 به 5 هزار و 564 تن افزايش يافت.

وي با اشاره به عملکرد خوب کارکنان ناحيه فولادسازي فولاد هرمزگان گفت: در مهرماه سال جاري در اين ناحيه رکورد تعداد ذوب ماهيانه تخليه شده از کوره شماره دو به 532 ذوب افزايش يافت درحالي که رکورد قبلي آن 516 ذوب در فروردين 93 مي باشد، همچنين رکورد ماهانه تعداد ذوب تخليه شده به 1024 ذوب رسيد اين در حاليست که که رکورد قبلي تخليه در اين واحد 1008 ذوب و مربوط به ارديبهشت ماه 95بوده است.

هراتيان در همين رابطه به دستاوردهاي خوب کارکنان در ناحيه فولادسازي و ريخته گري مداوم اشاره کرد و با بيان اين خبر که توليد اسلب فولاد هرمزگان در مهرماه سال جاري به 117 هزار و 273 تن رسيد، رکورد قبلي توليد در اين بخش را 114 هزار و 382 تن و مربوط به ارديبهشت ماه 95 اعلام کرد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به کسب رکورد جديد در تعداد ذوب ريخته گري شده در فولاد هرمزگان اشاره و تصريح کرد: از لحاظ تعداد ذوب در مهرماه سال جاري از رکورد توليد 1009 ذوب که در ارديبهشت ماه حاصل شده بود به رکورد 1021 ذوب دست يافتيم.

امير مسعود هراتيان در ادامه اين گزارش از کسب دو رکورد در بارگيري و ميزان ورود گندله در فولاد هرمزگان خبر داد و گفت: با تلاش مضاعف کارکنان اين واحد رکورد بيشترين تناژ بارگيري روزانه گندله از منابع داخلي از ابتداي بهره برداري کارخانه تاکنون به ميزان 12 هزار و 645 تن و همچنين رکورد بيشترين تناژ ورودي در يک روز به تناژ12 هزار و 173 تن رسيد.

ايشان در همين رابطه با اشاره به اهميت تأمين به موقع گندله در کارخانجات فولادسازي گفت: گندله اولين و مهمترين ماده اوليه مورد نياز کارخانه فولاد هرمزگان است اين در حاليست که با ظرفيت فعلي به طور تقريبي سالانه به 5/2 ميليون تن گندله نيازمنديم.
مدير عامل فولاد هرمزگان در خاتمه سخنان خود خاطر نشان کرد: کسب اين افتخارات بدون شک در سايه رهنمودهاي مقام معظم رهبري در خصوص اقتصاد مقاومتي و تلاش گسترده کارکنان شرکت بدست آمده است که اميدواريم تا پايان سال جاري به موفقيتهاي ارزندهتري در، افزايش بهرهوري، رشد توليد و کاهش هرچه بيشتر هزينههاي شرکت دست يابيم.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا