افتتاح طرح آبرسانی روستایی سه استان با حضور معاون اول رئیس جمهوری

افتتاح طرح آبرسانی روستایی سه استان با حضور معاون اول رئیس جمهوری

کرمان - طرح آبرسانی روستایی 141 روستا در استان های کرمان، یزد و لرستان به طور همزمان با حضور معاون اول رئیس جمهوری در شهرستان قلعه گنج افتتاح شد.

آیین افتتاح طرح آبرسانی روز سه شنبه در ادامه سفر اسحاق جهانگیری به استان علاوه بر کرمان به صورت ویدئو کنفرانس در استان های لرستان و یزد برگزار شد.
وزیر نیرو در این آیین گفت: امروز طرح های آبرسانی 141 روستا در سه استان یزد، کرمان و لرستان به بهره برداری می رسد.
حمید چیت چیان افزود: در مجموع با افتتاح این طرح ها 60 هزار نفر زیر پوشش آبرسانی روستایی قرار می گیرند و حدود 50 هزار نفر اشتغال به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان نیز گفت: این طرح ها از محل طرح های اقتصاد مقاومتی این شرکت است که همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهوری به استان کرمان افتتاح می شود.
علی رشیدی افزود: با افتتاح این طرح 34 روستا در استان کرمان با جمعیت 12 هزار و 450 نفر از نعمت آبرسانی برخوردار می شوند.
وی تصریح کرد: برای آبرسانی در این تعداد روستای استان کرمان یکهزار و 210 میلیارد ریال از اعتبارات صندوق توسعه ملی تخصیص داده شد.
معاون اول رئیس جمهوری که روز دوشنبه از طریق فرودگاه سیرجان وارد استان کرمان شد، پس از افتتاح مجموعه ورزشی و کارخانه گندله سازی شماره 2 مجتمع معدنی و صنعتی گل گهر با ظرفیت پنج میلیون تن در سیرجان راهی جنوب استان کرمان شد.
ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان دیشب با حضور معاون اول رئیس جمهوری در جیرفت تشکیل جلسه داد.
بازدید و افتتاح چند طرح اقتصادی و عمرانی از برنامه های اسحاق جهانگیری در ادامه این سفر 2 روزه به شهرستان های جنوب کرمان است.
فاز اول نیروگاه سیکل ترکیبی نیروگاه کهنوج و کارخانه تیتانوم نیر امروز در سفر معاون اول رئیس جمهوری به بهره برداری می رسد.
خبرنگار: کمیل بهشتیان ** انتشار دهنده: پروانه امانی
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا