ناخشنودی و نامه سرگشاده انجمن اینترنت آمریکا به ترامپ

ناخشنودی و نامه سرگشاده انجمن اینترنت آمریکا به ترامپ

انجمن اینترنت آمریکا که بسیاری از شرکت های مشهور فناوری در آن عضویت دارند، نامه ای سرگشاده برای ترامپ فرستاد و درخواست هایی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از بلومبرگ، اکثر اعضای این انجمن از پیروزی ترامپ در انتخابات ناخشنود هستند و در نامه ایی از وی خواسته اند تا قوانین فعلی در ارتباط با اینترنت و فعالیت شرکت های فناوری را تغییر ندهد.

در این نامه ۱۰ صفحه ای که به امضای مایکل بنکمن رییس این انجمن رسیده، پس از تبریک به ترامپ فهرستی مفصل از درخواست های شرکت هایی مانند گوگل، فیس بوک، آمازون، اوبر و دهها موسسه مشهور فناوری مطرح شده است.

در این نامه با اشاره به اینکه شرکت های فناوری آمریکا نماد خلاقیت، آزادی و نبوغ در این کشور هستند و با مشتریانی در ایالات متحده و در سراسر جهان در تماس هستند، از وی خواسته اند از جریان آزاد اطلاعات فرامرزی از طریق اینترنت حمایت کند و از قوانینی که ذخیره سازی محلی اطلاعات شرکت های فناوری امریکایی را الزامی می کند حمایت نکند.

همچنین از ترامپ خواسته شده از استانداردهای آمریکایی در زمینه کپی رایت حمایت کرده و حامی سایت هایی باشد که محتوایشان توسط انبوه کاربران تولید می شوند. در بخش دیگری از این نامه از رمزگذاری داده های کاربران حمایت شده و از دولت خواسته شده تا شرکت های فناوری را مجبور به دستکاری عمدی تولیدات برای دسترسی به اطلاعات خصوصی مردم نکند. دفاع از قوانین سهل گیرانه مهاجرتی برای استخدام مهاجران توانمند خارجی در شرکت های فناوری از جمله دیگر بخش های این نامه است.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا