"رکیش" نخستین کامپیوترهای دستی را رونمایی می کند

معاون توسعه بازار شرکت ایران کیش از رونمایی نخستین PDA‌ (کامپیوترهای قدرتمند که به راحتی در یک دست قرار می‌گیرند) در آینده ایی نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فرهاد وکیلیان اعلام کرد: ایران کیش تنها شرکت پرداختی است که PDA POS را همراه با پرداخت درون برنامه‌ای به بازار عرضه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های PDA ((Personal Digital Assistants) کامپیوترهای قدرتمندی است که به راحتی در یک دست قرار می‌گیرند، ادامه داد: این دستگاه  چند سالی است که در ایران استفاده می‌شود و اولین نمونه عملی آن در اختیار پلیس راهنمایی و رانندگی قرار گرفته و ایران کیش، به‌زودی نخستین PDA‌هایی را که روی آن اپلیکشین پرداخت وجود داشته باشد و به نرم‌افزارهای سفارشی شده لینک شود، رونمایی می‌کند.

به گفته وی این شرکت پیش از این نیز به‌عنوان اولین شرکت ایرانی، عملیات پرداخت بر روی PDA را به‌صورت پایلوت اجرایی کرده بود.

وکیلیان با اشاره به اینکه این محصول به‌صورت کاملا سفارشی برای بازارهای خاص مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، افزود: قرار است PDA‌ها مجهز به نرم‌افزار‌های مختلفی شده و عملا تبدیل به یک POS اندروید مولتی اپلیکیشن شوند. به‌زودی این POS‌ها قابلیت‌هایی مانند دوربین، بارکد ریدر، بایو متریک و... به بازار وارد خواهند کردو سلیقه جدیدی برای مصرف‌کنندگان به ارمغان خواهند آورد. 

وی ادامه داد: پس ازاینکه ایران کیش پرداخت‌های درون برنامه‌ای را با موفقیت، روی سیستم‌های موبایلی اجرا کرد، اکنون روی PDA POSها نیز این پیاده‌سازی را صورت داده است.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا