معاون اول رییس جمهوری اعلام کرد:

تغییر شرایط اقتصادی ؛ مهمترین سیاست سال جاری دولت

تغییر شرایط اقتصادی ؛ مهمترین سیاست سال جاری دولت

معاون اول رئیس جمهوری گفت : امسال مهمترین سیاست دولت، تغییر شرایط اقتصادی کشور است لذا صادرات باید توسعه یابد و طرح های نیمه تمام واگذار شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایرنا،اسحاق جهانگیری دیشب درنشستی گفت: به جهت مبانی فکری کسی قبول ندارد دولت کارهای عمرانی و توسعه ای انجام دهد و کسی در کشور نیست بگوید دولت باید کار بخش خصوصی را انجام دهد لذا همه می گویند بخش خصوصی موتور تولید در کشور است.

وی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی نقشه راه دقیق مورد اتفاق برای پیشرفت اقتصاد کشور است و تقریبا همه صاحبنظران کشور این مورد را قبول و اعتقاد دارند با اجرای این سیاست، اقتصاد کشور پیشرفت می کند.بین دستگاه های حاکمیتی نیز وحدتی به وجود آمده که این فضا برای فعالان اقتصادی کشور یک فرصت طلایی محسوب می شود لذا فعالان بخش خصوصی از این فرصت باید استفاده کنند.

جهانگیری اظهار داشت: در زمینه اقتصاد مقاومتی سیاست ها ابلاغ شده و هیچ توضیحی در رد این سیاست ها نمی پذیریم و هر کس واقعا فکر می کند نمی تواند سیاست ها را اجرا کند باید برود.دنبال درآمد از واگذاری طرح های عمرانی نیستیم و مدیرانی که مقاومت می کنند تا این طرح ها اجرا نشوند، خدمت به دولت و ملت نمی کنند.

وی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی واحدهایی که مشکل دارند در کار گروه مصوب و برای پرداخت تسهیلات معرفی می شوند و اگر این تسهیلات پرداخت نشود باید دلایل عدم پرداخت بیان شود.اگر بانک طرح را قبول دارد باید به سرعت تسهیلات لازم را پرداخت کند.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا