بانک صادرات رسما" متولی میزان شد و برای سپرده‌گذاران جدول زمان بندی داد

بانک صادرات رسما

بانک صادرات با تعیین جدول زمان بندی، اعلام کرد سپرده گذاران موسسه منحله میزان می توانند از فردا به شعب ۳ استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک صادرات ایران که با سرمایه اسمی 5.7 هزار میلیارد تومانی بزرگترین بانک حاضر در بازار سهام بشمار می رود، با تعیین جدول زمان بندی اعلام کرد: سپرده گذاران موسسه منحله میزان از فردا (شنبه) می توانند جهت افتتاح حساب با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی به همراه دفترچه حساب و یا مدارک سپرده گذاری، براساس جدول زمانبندی به شعب این بانک در سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و یا شعب تعاونی در شرف تصفیه میزان مراجعه کنند.

 

jadval zaman 2.jpg

پیش از این اسماعیل لـله گانی مدیرعامل بانک صادرات اعلام کرده بود: با عنایت به تفاهم نامه منعقد مابین بانک صادرات ایران و هیات تصفیه موسسه میزان، در صورت احراز ارزش ویژه مثبت، بانک صادرات ایران نسبت به مدیریت دارایی ها و بدهی های آن موسسه اقدام خواهد کرد. ضمنا" تاکید می شود در سال جاری این اقدام تاثیری در EPS بانک صادرات نخواهد داشت.

بانک مرکزی هم اعلام کرده بود:حسب تصمیمات متخذه و تفاهم‌های انجام شده، بانک صادرات ایران رسیدگی و مدیریت تمام امور مرتبط با تعاونی اعتبار منحله میزان را پذیرفت. در حال حاضر بانک صادرات ایران با استفاده از ظرفیت و توان بالای مدیریتی خود با سرعت و دقت در تلاش برای تدارک زمینه‌های لازم برای رسیدگی منظم به امورسپرده‌گذاران، مشتریان و کارکنان تعاونی یاد شده است.

براساس این گزارش، موسسه منحل شده میزان دارای 1000 کارمند و 3.5 هزار میلیارد تومان تسهیلات و یک میلیون حساب مشتری بود.

انتهای پیام

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا