ترکیب جدید هیات مدیره بورس تهران مشخص شد/ ابقای مدیرعامل تا دو سال

ترکیب جدید هیات مدیره بورس تهران مشخص شد/ ابقای مدیرعامل تا دو سال

ترکیب جدید هیات مدیره بورس تهران با ورود وو خروج 5 عضو حقیقی مشخص و مدیرعامل آن برای دو سال دیگر ابقا شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی صحرایی معاون بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران با اشاره به جلسه صبح دیروز هیات مدیره شرکت بورس با حضور همه نمایندگان اعضای حقوقی به فارس گفت: در این جلسه اسماعیل فدایی نژاد و امین تفرشی به نمایندگی از بانک تجارت و ارزش آفرینان پاسارگاد به عنوان رئیس و نائب رئیس هیات مدیره بورس انتخاب شدند.

وی افزود: همچنین به اتفاق آراء حسن قالیباف اصل (که از سال 87 مدیرعامل بورس است) برای دو سال دیگر در سمت مدیرعامل و سخنگوی بورس ابقاء شد.

صحرایی از تعیین اعضای کمیته های داخلی بورس تهران خبر داد و گفت: در این جلسه اعضای کمیته حسابرسی،کمیته جبران خدمات، کمیته قوانین و مقررات ، کمیته ریسک و راهبرد و در نهایت کمیته ساختمان تعیین شدند.

بر اساس این گزارش، پیش از این مهدی قدمی از گروه مالی بانک ملت و علی یار صالحی از کانون کارگزاران بورس رئیس و نائب رئیس هیات مدیره بودند. مجتبي فهيم هاشمي هم از بانک تجارت ، علی رستمی و محمدرضا رستمی هم از در هیات مدیره قبل حضور داشتند.

در این جلسه فرهاد عبدالله زاده به نمایندگی از کانون کارگزاران بورس، مجتبی تقی پور از سرمایه گذاری تدبیر، جمشید ایمانی از تامین اجتماعی و نعیمی قائم مقام پژمان شعبان پور از گروه توسعه ملی در این جلسه حضور داشتند. مصطفی ضرغامی نیز به نمایندگی از گروه مالی ملت حضور داشت که بجای مهدی قدمی به تازگی به این هیات مدیره معرفی و در حال احراز صلاحیت است.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا