رنگ آمیزی نخستین خودروی همکاری جدید ایران خودرو و پژو در ایران انجام شد

رنگ آمیزی نخستین خودروی همکاری جدید ایران خودرو و پژو در ایران انجام شد

تهران- ایرنا- در راستای ایجاد زیرساخت های لازم برای تولید محصولات شرکت مشترک ایران خودرو و پژو «ایکاپ» نخستین بدنه خودرو «پژو 2008» در ایران خودرو رنگ شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از گروه خودروسازی ایران خودرو، برنامه نویسی برای انجام فرآیند رنگ آمیزی ابتدای آبان ماه انجام شد و در ادامه ربات های خط، عملیات آستر و رویه را به اتمام رساندند و در نهایت نخستین بدنه پژو 2008 توسط ربات های ایران خودرو رنگ آمیزی شد.
مراحل رنگ آمیزی بدنه این خودروی جدید در سالن رنگ شماره یک ایران خودرو انجام شده است.
براساس این گزارش، برنامه آموزش تخصصی کارکنان خط تولید در سالن رنگ، تا 20 روز آینده به اتمام خواهد رسید و سالن رنگ شماره یک برای رنگ آمیزی محصولات ایکاپ، تا پایان بهمن ماه به آمادگی کامل می رسد.
شرکت مشترک ایران خودرو- پژو «ایکاپ» بعد از توافق های اولیه، در نخستین روز تیرماه امسال با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و معرفی اعضای هیات مدیره و نهایی شدن 17 قرارداد فرعی در پروتکل همکاری های دو خودروساز، به صورت رسمی آغاز به کار کرد.
پژو 2008 یکی از سه محصولی است که بر اساس قرارداد امضا شده بین ایران خودرو و پژو، در شرکت مشترک ایکاپ تولید و به بازار ایران عرضه خواهد شد. بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، قرار است نخستین خودروی این محصول در اسفندماه امسال تولید شود.
محمدرضا معتمد مدیرعامل شرکت مشترک ایران خودرو و پژو (ایکاپ) بیستم شهریورماه امسال در حاشیه نشست مشترک قطعه سازان ایران خودرو و پژو، گفت: خودروی 2008 قرار است با قیمتی حدود 500 تا 800 میلیون ریال (50 تا 80 میلیون تومان) به بازار عرضه شود.
وی با اشاره به اینکه مقرر شده است سه محصول «2008»، «301» و «208» در همکاری ایران خودرو و پژو تولید شود، ابراز امیدواری کرد در مدت سه سال 200 هزار دستگاه از این خودروها تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه شود.
حسین نجاری مدیر عامل شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو (ساپکو) نیز در حاشیه این نشست به خبرنگاران گفت: 70 درصد قطعات مورد نیاز محصولات مشترک ایران خودرو و پژو در مدت سه سال داخلی سازی می شود.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا