نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اعلام کرد:

اخطار به وزارت صنعت برای عقد قراردادهای مشکوک خودرویی

اخطار به وزارت صنعت برای عقد قراردادهای مشکوک خودرویی

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس به درباره عقد قراردادهای مشکوک خودرویی با برخی معاندان با نظام به وزارت صنعت اخطار داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، داریوش اسماعیلی با اشاره به برخی اخبار مبنی بر عقد قراردادهای مشکوک از سوی وزارت صنعت،معدن و تجارت به خانه ملت گفت:اخیرا شنیده شده بعضی از افراد که قبلا فعالیت های اقتصادی غیرمشروع داشته و اکنون هم با نظام اسلامی سر ستیز دارند، خواهان عقد قرار داد با شرکت های خودروساز هستند.

وی ادامه داد: در خصوص این مورد به وزارت صنعت معدن و تجارت تذکر داده شده و با هیچ بهانه ای از جمله سرمایه گذاری اجازه ورود به کشور را نباید به این نوع افراد بدهند.

اسماعیلی با تاکید براینکه کمیسیون صنایع و معادن مجلس به جد با هر نوع قراردادی که شک و شبهه ای داشته باشد مخالف است تصریح کرد:این کمیسیون  دراین باره به"نعمت زاده" اخطار جدی می دهد.

وی تاکید کرد: هر نوع عقد قراردادی با شرکت های خودروسازی خارجی باید با حفظ خطوط قرمز نظام همراه باشد، عقد قرارداد با شرکت ها و افراد معاند نظام ایران از نگاه مجلس و مردم قابل گذشت نیست. دولت باید تجدیدنظر اساسی در این قراردادهای مشکوک داشته باشد.

به گفته اسماعیلی با انعقاد قرارداد افراد مشکوک و شرکت های دارای ابهام ، برخورد قاطع می شود.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا