محصول جدید DS در ایران، فردا رونمایی می‌شود

محصول جدید DS در ایران، فردا رونمایی می‌شود

کمتر از یک روز مانده تا جدیدترین محصول DS برای بازار ایران معرفی شود. DS5 LS که خودرویی سدان بوده و از نظر طراحی در جایگاه خوبی قرار ...

کمتر از یک روز مانده تا جدیدترین محصول DS برای بازار ایران معرفی شود. DS5 LS که خودرویی سدان بوده و از نظر طراحی در جایگاه خوبی قرار می گیرد، یکشنبه ساعت ۱۷ در خانه دی اس تهران واقع در بلوار اندرزگو رونمایی می شود. این خودرو به عنوان یک سدان خانوادگی به موتور ۱٫۶ لیتری توربو مجهز است که ۱۶۵ اسب بخار قدرت تولید می کند و گیربکس شش سرعته اتوماتیک آن قدرت را به چرخ های جلو می رساند. 
 

DS5 LS

به گزارش ایران‌جیب به نقل از اسب‌بخار، امکاناتی نظیر شش کیسه هوا، تودزوی چرم طبیعی، کروزکنترل، رادار نقطه کور، ترمز پارک برقی، سانروف، گرمکن صندلی های جلو، ماساژور صندلی های جلو ، فرمان برقی حساس به سرعت، صندلی های جلو برقی، تنظیم حالت رانندگی، مانیتور، سنسور پارک جلو و عقب، نور LED چراغ ها، دوربین عقب، سیستم تهویه دوکاناله، استارت دکمه ای و… از امکانات DS5 LS محسوب می شود.

این خودرو سدان را نمی توان از نظر طراحی مانند DS5 آن طور خاص و جنجالی دانست. ظاهر آن بیشتر شبیه یک سدان فرانسوی است که تا حدی اصالت برند DS را حفظ کرده است. پیش بینی می شود که مدل ۲۰۱۶ این خودرو قیمتی در محدوده ۱۷۰ الی ۱۸۵ میلیون تومان داشته باشد. بدیهی است که با این نوع قیمت گذاری رقابت DS5 LS در حال حاضر با رنو تلیسمان، کیا اپتیما JF و هیوندای سوناتا LF آغاز می شود و در آینده نزدیک پژو ۵۰۸ هم وارد این رقابت می شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا