مقایسه قیمت ها در فهرست جدید نشان داد؛

صعود پلیمرها

صعود پلیمرها

مقایسه قیمت محصولات پلیمری در تاریخ ۹ و ۲۳ آبان نشان می دهد که اکثر کالاها در این گروه روندی افزایشی داشته اند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بیشترین افزایش قیمت متعلق به پلی اتیلن سبک فیلم با ۵.۴ درصد رشد نسبت به دو هفته قبل است، این کالا ۲۲۴تومان گران شده است.

در رتبه دوم افزایش قیمت نیز اکریلوبوتادین استایرن با ۴.۴ درصد رشد قرار دارد، این کالا از ۵ هزار و ۵۶۵ به ۵ هزار و ۸۱۲ تومان رسیده است.

در همین حال رتبه سوم افزایش قیمت ها، پی وی سی ها با ۳ درصد افزایش نسبت به دو هفته اخیر هستند، گرید ۵۷ و ۷۰ نسبت به دو هفته قبل ۱۰۱ تومان و گرید ۶۰ و ۶۵ نیز به ترتیب ۹۶ و ۹۲ تومان گران شدند.

پلی استایرن های معمولی و مقاوم هم به ترتیب با ۲.۲ و ۲ درصد رشد نسبت به دو هفته گذشته به رقم های ۴ هزار و ۱۴۱ و ۴ هزار و ۳۰۴ تومان رسیدند.

همچنین پلی اتیلن سنگین تزریقی، بادی و دورانی هم با ۲ درصد رشد نسبت به دو هفته قبل روبه رو شدند، به این ترتیب این کالاها به ترتیب ۹۰، ۷۸ و ۹۴ تومان گران تر شدند.

همچنین پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی نیز روندی افزایشی داشته و با بیش از ۱ درصد رشد نسبت به دو هفته قبل گزارش شدند، به طوری که پلی پروپیلن های نساجی از رقم ۳ هزار و ۲۷۱ به ۳ هزار و ۳۱۷ تومان رسیدند. همچنین پلی پروپیلن های شیمیایی نیز از ۳ هزار و ۷۵۶ به ۳ هزار و  ۸۰۷ تومان رسیدند.

پلی اتیلن های ترفتالات نساجی و بطری، پلی اتیلن های سنگین اکستروژن و پلی اتیلن سنگین فیلم نیز نسبت به دو هفته قبل روندی صعودی داشته و هر کدام با بیش از ۱ درصد رشد روبه رو شدند.

همچنین قیمت دلار نیز در محاسبه نرخ پایه محصولات پتروشیمی با ۱.۱ درصد رشد روبه رو شد، نرخ دلار از ۳ هزار و ۵۹۲ تومان به ۳ هزار و ۶۲۹ تومان رسید.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا