در سه شهر مرزی مهران، شلمچه و چذابه ارایه می شود؛

خدمت رسانی خودروسازان به زایران اربعین

خدمت رسانی خودروسازان به زایران اربعین

تهران- ایرنا- دو خودروساز اصلی کشور در آستانه برگزاری اربعین حسینی و آغاز سفر زایران به سمت مرزهای غربی کشور، تمهیداتی را برای ارایه خدمات امدادرسانی در مسیرهای منتهی به سه شهر مرزی مهران، شلمچه و چذابه در نظر گرفته اند.

سیدرضا حسینی مدیرعامل شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو (ایساکو) در این باره اعلام کرد: این شرکت برای ارایه خدمات ویژه به زایران اربعین حسینی، 199 گروه امدادرسان را در مسیرهای منتهی به مهران، شلمچه و چذابه تجهیز کرده است.
وی افزود: در این طرح که از 26 آبان ماه به مدت یک هفته اجرا می شود، 199 گروه امدادرسانی شامل 20 نمایندگی، 20 فروشگاه مجاز، دو تعمیرگاه صحرایی، 157 خودرو و موتور امدادرسان، کانکس و خودروبر تجهیز شده است.
وی با اشاره به تامین اقلام مورد نیاز از سه ماه گذشته گفت: قطعات یدکی مورد نیاز از هفته گذشته به مناطق مرزی ارسال شده و ستاد اجرایی درحال سرکشی و نظارت قبل از آغاز مراسم اربعین است.
مدیر عامل ایساکو تاکید کرد: در روزهای اجرای طرح نیز به صورت محسوس و نامحسوس بازرسی کاملی بر مسیرها و نمایندگی ها خواهیم داشت.
حسینی افزود: با همکاری استانداران ایلام و خوزستان و براساس بررسی های،‌ مرز مهران پرترددتر از سایر مسیرها بوده و از این رو حدود 60 درصد از امکانات امدادرسانی در این مسیر مستقر شده است.
وی ضمن تاکید بر رایگان بودن حمل خودرو امدادخواه و تخفیف 20 درصدی خدمات تعمیرگاهی افزود: در دو نقطه صفر مرزی مهران و شلمچه تعمیرگاه صحرایی ایجاد شده است.
حسینی تامین و تجهیز خودروهای امدادی و چادرهای صحرایی در خاک عراق را از دیگر اقدامات بهبود خدمت رسانی در اربعین امسال دانست و گفت: قطعات مورد نیاز این شبکه هم ارسال شده و امدادگران عراقی برای ارایه خدمات مطلوب آموزش دیده اند.
وی در عین حال تاکید کرد: برای بهبود کیفیت و افزایش سرعت خدمت رسانی یکی از همکاران امدادخودرو در کنار نیروی عراقی حضور خواهد داشت.

** خدمات 10 سایپا برای زایران کربلا
سایپا نیز دیروز اعلام کرد: سایپایدک به مناسبت ایام اربعین حسینی طرح ارائه خدمات ویژه به زائران سید الشهدا (ع) را از 24 آبان تا سوم آذرماه به مدت 10 روز در مسیرهای منتهی به مرزهای غرب و جنوب غرب کشور اجرا می کند.
رحیم علیشاهی، مدیرعامل سایپایدک در این زمینه گفت: با توجه به حجم بالای تردد زایران در جاده‌ها و مسیرهای منتهی به مرزهای مهران، شلمچه و چزابه، تمام 57 نمایندگی گروه خودروسازی سایپا در استان های کرمانشاه،‌ ایلام و خوزستان با امکانات و تجهیزات کامل تعمیراتی آماده خدمت رسانی به زایران و مشتریان این شرکت هستند.
وی ادامه داد: همچنین 16 نمایندگی منتخب بر اساس دستور مدیرعامل گروه سایپا به صورت ویژه و به شکل شبانه روزی و رایگان به زایران خدمت ارایه می کنند.
علیشاهی افزود: در این مدت 14 پایگاه به صورت روزانه و پنج پایگاه نیز به صورت شبانه‌روزی به ارایه خدمات امدادی می‌پردازند ضمن اینکه محل استقرار 30 خودروی امدادی نیز در مسیرهای منتهی به مرزهای چزابه، شلمچه و مهران خواهد بود.
مدیر عامل سایپا یدک افزود: پیش‌بینی‌‌های لازم برای برنامه‌ریزی اجرای طرح خدمات‌رسانی به زایران عتبات عالیات و تهیه و ارسال قطعات یدکی مورد نیاز نمایندگی‌ها و پایگاه های امدادی بر اساس پیش‌بینی‌های به عمل آمده و با بسته‌بندی ویژه طرح اربعین به مراکز و نمایندگی های سایپا انجام شده است.
مدیرعامل سایپایدک ادامه داد: به منظور افزایش سرعت عمل در خدمت رسانی، اقدامات مربوط به آماده‌سازی نیروی انسانی مورد نیاز و همچنین اعزام نیروهای عملیاتی و تعمیراتی از سایر نقاط کشور به این نمایندگی‌ها برای اجرای هرچه بهتر طرح انجام شده است.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا