در کدال منتشر شد؛

اصلاحیه پیش بینی سود "ولصنم"

اصلاحیه پیش بینی سود

شرکت لیزینگ صنعت و معدن اصلاحیه پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 30 آذرماه 1395 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

 

شرکت لیزینگ صنعت و معدن در دوره منتهی به 31 شهریور ماه سال جاری با اختصاص 231 ریال سود به ازای هر سهم به 49 درصد از پیش بینی هایش رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت لیزینگ صنعت و معدن پیش بینی سود هر سهم در دوره منتهی به 30 آذر 95 را مبلغ 472 ریال برآورد کرد.

شرکت لیزینگ صنعت و معدن اعلام کرد طی دوره منتهی به 30 شهریورماه سال جاری با اختصاص 231 ریال سود به ازای هر سهم معادل 49 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داده است.

یادآوری می شود این شرکت در اطلاعیه پیشین، با پیش بینی سود 302 ریالی هر سهم در دوره منتهی به 30 آذرماه 95، و اختصاص 231 ریال در دوره منتهی به 31 شهریورماه اعلام کرد معادل 76 درصد از پیش بینی هایش را محقق کرده است.

بر اساس این گزارش، دلایل تغییر اطلاعات پیش بینی سال منتهی به 30 آذر 95 (حسابرسی شده) "ولصنم" نسبت به اطلاعیه قبلی، به شرح زیر است:

1- کاهش هزینه های تامین مالی ناشی از تشویه تسهیلات دریافتی از بانک صنعت و معدن در اسفند ماه 1394 است.

2-افزایش درآمد حاصل از سرمایه گذاری ناشی از تقشیم سود 70 درصدی شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند و همچنین ناشی از فروش حق تقدمهای استفاده نشده افزایش سرمایه شرکت مذکور است.

3-افزایش سرمایه گذاری در شرکتهای خارج از بورس در فرم صورت وضعیت پورتفوی سهام شرکتهای خارج از بورس عمدتا ناشی از فروش حق تقدمهای استفاده نشده افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند است.

4- مبلغ 339 میلیارد و 371 میلیون ریال مربوط به برگشت ذخایر کاهش ارزش سرمایه گذاریهای بلندمدت است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا