56 طرح صنعتی با تسهیلات بانک صنعت و معدن در هفت ماهه امسال تکمیل شد

56 طرح صنعتی با تسهیلات بانک صنعت و معدن در هفت ماهه امسال تکمیل شد

تهران- ایرنا- یک هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده بانک صنعت و معدن در هفت ماهه امسال، 56 طرح کوچک و متوسط صنعتی را به مرحله بهره برداری رساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی این بانک، این طرح های ایجادی، توسعه و خرید ماشین آلات برای یک هزار و ١٣١ نفر شغل فراهم کرد.
اکنون پرداخت چهار هزار و 250 میلیارد ریال تسهیلات به 109 طرح کوچک و متوسط که با پیشرفت میانگین 66 درصد در حال اجراست، به تصویب رسیده است که با تکمیل آنها امکان اشتغال سه هزار نفر ایجاد می شود.
از این مبلغ تاکنون یک هزار و 523 میلیارد ریال پرداخت شده است.
همچنین در این مدت با بهره مندی از تسهیلات ستاد بانک 11 طرح با 252 میلیارد ریال و 87 میلیون یورو تسهیلات به مرحله بهره برداری رسید و یک هزار و 141 فرصت شغلی فراهم آمد.
هفته گذشته نیز بانک صنعت و معدن اعلام کرد تا پایان مهرماه بیش از 10 هزار و 800 میلیارد ریال برای طرح رونق تولید پرداخت کرد.
از این مبلغ نزدیک به هفت هزار و 240 میلیارد ریال در قالب کارگروه استانی و سه هزار و 640 میلیارد ریال به طور مستقیم پرداخت شد.
استان اصفهان با دریافت نزدیک به یک هزار میلیارد ریال و استان تهران با دریافت ٨٢٠ میلیارد ریال بیشترین میزان تسهیلات بانک صنعت و معدن را در قالب طرح رونق تولید گرفتند.
وزارت صنعت، معدن و تجارت طرح رونق تولید را برای کمک به بنگاه های کوچک و متوسط تولیدی مشکلدار طراحی کرده است.
این واحدها از طریق پایگاه اینترنتی «بهین یاب» تقاضای خود را برای دریافت تسهیلات اعلام کرده اند.
به گزارش ایرنا درگاه بهین یاب پنجره واحد اطلاعات و خدمات صنعت، معدن و تجارت است که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ارایه خدمات به متقاضیان برای ثبت اطلاعات و درخواست آنان با هدف بهبود محیط کسب و کار و افزایش کیفیت ارایه اطلاعات و خدمات راه اندازی شده است.
نشانی درگاه بهین یاب http://www.behinyab.ir است.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا