سيف مشكل متقاضيان مسكن مهر را پيگيري مي كند

سيف مشكل متقاضيان مسكن مهر را پيگيري مي كند

مشاور رسانه‌ای رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه ولی الله سیف مشکلات متقاضیان مسکن مهر را پیگیری می‌کند، گفت: اميدوارم در آينده نزديك و با توجه به پيگيري هاي مسولين اين عزيزاني كه حقي از انها ضايع شده است زودتر به حق خود برسند.

سید غلامرضا کاظمی دینان در بازدید از نمايشگاه مطبوعات در پاسخ به این سوال خبرنگاران در مورد انتقاد عده‌ای از متقاضیان مسکن مهر از آقای سیف، اظهار داشت: من در لحظه هجوم مردم در کنار آقای سیف بودم و آنچه که ما دیدیم، فقط حضور مردم عادی بود،‌ متأسفانه در کشور ما عده‌ای هستند مردم را به تندرو و کندرو تقسیم می‌کنند، ولی واقعیت این است که آنها از مردم عادی بودند و متضرر شده بودند.

 
مشاور رسانه‌ای رئیس کل بانک مرکزی در ادامه افزود: این اتفاق يك اتفاق عادي بود كه مردم توانستند به راحتي اعتراض خود را به يك مسؤل منتقل كنند .البته اين موضوع مربوط به بانك مركزي نمي شد و مربوط به چند سازمان و نهاد مي شود ولي با همه اين احوال رئیس کل بانک مرکزی در حال پیگیری این موضوع از بانک مسکن است.

 
کاظمی دینان گفت: اميدوارم در آينده نزديك و با توجه به پيگيري هاي مسولين اين عزيزاني كه حقي از انها ضايع شده است زودتر به حق خود برسند و از دوستان رسانه اي خود درخواست دارم كه واقعيت ها را همانگونه كه هست منتشر نمايند تا باعث ايجاد مشكلات بعدي نشود.

به گزارش اقتصادایران آنلاین به نقل از شمانیوز ،تعدادی از متقاضیان مسکن مهر با حضور در بیست‌ و دومین نمایشگاه مطبوعات نسبت به سیاست‌های دولت در قبال مسكن مهر واکنش نشان دادند.این گروه از متقاضیان مسکن مهر در مواجهه با بازدید ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی از نمایشگاه اعتراضات خود را مطرح کردند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا