سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو اعلام کرد:

رشد 30 درصدی تولید خودرو با 753 هزار دستگاه در 8 ماه

رشد 30 درصدی تولید خودرو با 753 هزار دستگاه در 8 ماه

سخنگوی شورای سیاست گذاری خودرو گفت:از ابتدای امسال تا پانزدهم آبان ماه ۷۵۳ هزار و ۵۸۰ دستگاه انواع خودرو در کشور تولیدکه در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۰.۹ افزایش پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از شاتا، امیر حسین قناتی گفت: با توجه به افزایش تولید خودرو در کشور و تحقق 99 درصدی  برنامه های پیش بینی شده تا کنون، تا پایان سال به اهداف تعیین شده دراین بخش دست خواهیم یافت.

وی با بیان اینکه دو شرکت ایران خودرو و سایپا از عملکرد خود در بخش ارتقای کیفیت در حوزه خدمات پس از فروش گزارش ارایه دادند افزود: نمایندگی های خدمات پس از فروشی که در چهارچوب قانون حمایت از حقوق مشتریان خودرو عملکرد مطلوبی داشته باشند مورد تشویق قرار می گیرند.

قناتی با اشاره به تاکیدات جدی وزیر صنعت برای نظارت بر عملکرد نمایندگی ها واحدهای ارایه دهنده خدمات پس از فروش گفت: ارتقای رتبه تعمیرگاه های مجاز به سمت رتبه یک، رضایت مندی مشتریان در راستای اهداف تعیین شده وزارت صنعت در سال 95، بهبود شرایط دسترسی به قطعات یدکی در شبکه توزیع، تاکید بر استفاده از قطعات اصلی و آراستگی در هنگام تحویل خودرو از مهم ترین محورهای مدنظر است.

وی آموزش کارکنان نمایندگی ها و تعمیر گاه ها را از ضرورت های بخش خدمات خودرویی کشور برشمرد و افزود: تلاش می کنیم اقدامات و نتایج را به طور مکرر از رسانه ها اطلاع رسانی کنیم تا هم وطنان ما نیز از این اقدامات و حمایت از حقوق خود آگاه شوند.

انتهای پیام

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا