احرامیان در گفت‌وگو با ماین نیوز مطرح کرد:

ارائه راهکارهایی برای حل مشکلات در سومین همایش سنگ‌آهن

ارائه راهکارهایی برای حل مشکلات در سومین همایش سنگ‌آهن

گروه معادن >سنگ آهن - عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران درباره در سومین همایش سنگ آهن ایران اظهار کرد: این همایش، همایش سالانه انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن محسوب می‌شود. در واقع بزرگترین همایش کسب و کار سنگ آهن در ایران است که توسط فعالان این حوزه برگزار شده و مهم‌ترین گردهمایی این رشته کاری و معدنی به شمار می‌آید.

بهادر احرامیان در گفت‌وگو با خبرنگار ماین نیوز با اشاره به وضعیت فعلی سنگ آهن بیان کرد: در همایش سال جاری مباحث و موضوعات مهمی مطرح می‌شود. بخشی از این موضوعات مربوط به وضعیت کلی کسب و کار سنگ آهن ایران و جهان است و سعی می‌شود در همین زمینه تصویری از جایگاه امروز سنگ آهن با ارائه آمار و ارقام مطرح شود و به دنبال آن چشم‌اندازی از آینده این حوزه نیز ارائه خواهد شد.

به گفته احرامیان، از دیگر موضوعاتی که در سومین همایش بین المللی سنگ آهن ایران مطرح خواهد شد، موضوعاتی مربوط به مشکلات سنگ آهن است. برخی از این مشکلات مربوط به مشکلات بین فعالان حوزه سنگ آهن با سازمان‌های دولتی، محیط زیست و غیره است. به همین دلیل سعی بر آن شده در سومین همایش سنگ آهن ایران راهکارهایی برای حل این مشکلات از سوی کارشناسان این حوزه مطرح شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در همایش امسال مطالب بسیار پرباری برای تصمیم‌گیران، فعالان و دوست‌داران این حوزه ارائه می‌شود که بکارگیری آنها در حل برخی چالش‌های پیش‌روی سنگ آهن موثر خواهد بود.

عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران تصریح کرد: در این همایش همچنین درباره آخرین تکنولوژی‌های مورد استفاده و پروژه‌هایی که در شرایط فعلی به بقای سنگ آهن کمک می‎کند، مطالبی مطرح خواهد شد. از سوی دیگر درباره تکنولوژی‌های موجود در معادن کوچک که به تولید اقتصادی معادن کمک می‌کند نیز مطالبی در سومین همایش سنگ آهن ایران ارائه می‌شود.

احرامیان درباره استقبال از سومین همایش بین المللی سنگ آهن ایران افزود: خوشبختانه سال به سال میزان استقبال از همایش سنگ آهن ایران بیشتر شده و شناخت افراد مسئول و فعالان این حوزه نسبت به آن در حال افزایش است. امیدوارم در همایش امسال با توجه به اینکه فضای کلی سنگ آهن در رکود شدید قرار دارد، استقبال از این همایش بیشتر از سال‌های گذشته باشد.

به گزارش ماین نیوز، سومین همایش بین المللی انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران با رویکرد نقشه راه نسل سوم سنگ آهن ایران (چالش ها و امیدها) با حضور مقامات کشوری، فعالان حوزه سنگ آهن اعم از معدنکاران، سرمایه گذاران، شرکتهای پیمانکاری، شرکتهای حمل و نقل و لجستیک، انبارداران، بانکها، شرکتهای بیمه، شرکتهای کارگزاری بورس، تشکلهای صنفی مرتبط و غیره، 9 آذر ماه امسال در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

محورهای سومین همایش بین المللی سنگ آهن ایران به شرح زیرند:

1) تحلیل شرایط کسب و کار سنگ آهن در چشم انداز 5 ساله
2) معرفی فرصت های سرمایه گذاری
3) جایگاه معدن و صنایع معدنی در قانون برنامه ششم توسعه
4) بهره وری در معادن با تکیه بر معدنکاری سبز و فناوری های نوین
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا