گزارش تصویری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات

گزارش تصویری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات

روز گذشته رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و جمعی از مدیران ارشد این سازمان ‏ضمن بازدید از غرفه پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و همچنین سایر رسانه ‏های حاضر در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.‏


بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات ظهر جمعه 14 آبان ماه در مصلی امام خمینی(ره) تهران آغاز به کار کرد و فردا به کار خود پایان خواهد داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در نمایشگاه امسال 40 روزنامه، 13 خبرگزاری، 23 رسانه در حوزه دین و اندیشه، 86 رسانه در حوزه فرهنگ و هنر، 96 پایگاه خبری و هفته‌نامه سیاسی و اجتماعی، 79 رسانه با محوریت خانواده و 11 عنوان نشریات تخصصی کودکان حضور دارند.

روز گذشته رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و جمعی از مدیران ارشد این سازمان ضمن بازدید از غرفه پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و همچنین سایر رسانه های حاضر در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

گفتنی است مراسم اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاریها روز جمعه 21 آبان ماه جاری ساعت 18 در سالن اختتامیه مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا