تیبا جایگزین خوبی برای پراید است

تیبا جایگزین خوبی برای پراید است

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه هیچ خودرویی توان رقابت با خودروی پراید را از نظر قیمت و کیفیت ندارد، گفت: اگر کشوری خودرویی با قیمت ...

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه هیچ خودرویی توان رقابت با خودروی پراید را از نظر قیمت و کیفیت ندارد، گفت: اگر کشوری خودرویی با قیمت و کیفیت پراید تولید کند، ما از این محصول برای عرضه به بازار داخل استقبال می کنیم.

«مهدی جمالی» عصر چهارشنبه در ششمین روز برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها سواری تیبا را جایگزین خوبی برای پراید دانست.

وی افزود: با این حال، پراید اکنون بالاترین تقاضا را در کشور دارد، اما تیبا نیز خودرو مناسبی برای جایگزینی آن است.

جمالی ادامه داد: هر بنگاه اقتصادی وظایف اجتماعی دارد و آن کسب رضایت مشتریان است. سایپا نیز با عرضه این محصول و این قیمت به دنبال کسب رضایت مشتریان است زیرا این خودرو از نظر کیفی نیز با محصولات مشابه خود می تواند در بازار رقابت کند.

وی با بیان اینکه سایپا به عنوان یک خودرو ساز مکلف به جایگزینی محصول دیگری با پراید است، گفت: خوشبختانه سایپا با توجه به توانایی های فنی و صنعتی، در سال های گذشته تیبا را به بازار عرضه کرد و این می تواند جایگزین خوبی برای خودرو سواری پراید باشد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه سایپا تا پایان سال جاری محصول جدید دیگری را به بازار عرضه خواهد کرد، یادآورشد: این محصول حاصل پروژه 212 است و انتظار داریم آن را تا پایان امسال به بازار عرضه کنیم.

جمالی اظهارداشت: با این حال تا زمانی که تقاضا در پراید وجود داشته باشد، سایپا با ارتقای کیفیت به تولید پراید ادامه خواهد داد و همانطور که تاکنون پراید 52 استاندارد اجباری را گذرانده است، امسال با افزایش استانداردهای اجباری خودرو به 55 مورد، پراید هر 55 استاندارد اجباری مورد نیاز را تامین خواهد کرد.

جمالی در ادامه با اشاره به رشد تولید در گروه خودروسازی سایپا یادآورشد: امسال میانگین رشد صنعت در کشور 26 درصد بود، اما رشد گروه خودرو سازی سایپا بیش از 50 درصد بوده است و این نشان می دهد شرکت سایپا در رشد صنعتی کشور شرکت پیشرو است.

از ابتدای امسال تا پایان مهرماه 638 هزار و 599 دستگاه انواع خودروی سواری در کشور تولید شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 27 درصد افزایش یافته است.
سهم خودرو پراید از این میزان تولید 157 هزارو 908 دستگاه و خودروی تیبا x200 به میزان 42 هزار و 266 دستگاه بوده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا