طی نیمه نخست سال رخ داد؛

پوشش 45 درصدی پیش بینی های "کپارس"

پوشش 45 درصدی پیش بینی های

شرکت کاشی پارس در دوره شش ماهه منتهی به 30 شهریور ماه سال جاری با اختصاص 378 ریال سود به ازای هر سهم به 45 درصد از پیش بینی هایش رسید.

 

"کپارس" پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 30 اسفند ماه 95 را با سرمایه 87 میلیارد و 750 میلیارد ریال، به صورت حسابرسی شده اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت کاشی پارس پیش بینی سود هر سهم در دوره منتهی به 30 اسفند 95 را مبلغ 848 ریال برآورد کرد و اعلام کرد طی دوره 6 ماهه ابتدای سال با اختصاص 378 ریال سود به ازای هر سهم معادل 45 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داه است.

 همچنین "کپارس" دلایل تغییر اطلاعات پیش بینی سال منتهی به 30 اسفند 95 (حسابرسی شده) نسبت به اطلاعیه قبلی را به شرح زیر اعلام کرد:

دلایل تغییر در صورت سود و زیان 6 ماهه سال جاری عمدتاٌ مربوط به زیان حاصل از فروش اقلام راکد انبار طبق مجوز مجمع عمومی و هیات مدیره شرکت بوده که در سرفصل هزینه های غیر عملیاتی منعکس شده و هزینه مطالبات مشکوک الوصول و تعدیل هزینه های مالی نسبت به پیش بینی اولیه از بابت عدم اخذ تسهیلات و افزایش درآمد حاصل از سرمایه گذاری ها (سود سپرده بانکی و سود سهام) و همچنین تعدیل های سنواتی بابت حسابرسی بیمه سال های 90الی 93 و حسابرسی مالیات بر ارزش افزوده سالهای 91 الی 93 شرکت است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا