روز گذشته به ثبت رسید؛

دادوستد ۴هزار قرارداد آتی سکه در بورس کالا

دادوستد ۴هزار قرارداد آتی سکه در بورس کالا

حجم معاملات آتی سکه روز گذشته به ۴ هزار و ۹ قرارداد و ارزش آن به بیش از ۴۷۱ میلیارد ریال رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، این در حالی است که روز گذشته در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، قیمت طلا در بازارهای جهانی با اندکی افزایش مواجه شد. به این ترتیب قیمت هر اونس طلا در بازارهای بین المللی روز گذشته به ۱۲۸۳ دلار رسید که نسبت به روز دوشنبه ۰.۷ درصد رشد داشته است.

در همین حال بهای سکه در بازار آتی بورس کالای ایران طی معاملات روز گذشته در سه سررسید آبان، اسفند و تیرماه مثبت و در سررسیدهای دی و اردیبهشت ماه منفی بود.

بر این اساس قیمت آتی سکه روز گذشته در سررسید آبان ماه با نرخ یک میلیون و ۱۱۸ هزار تومان معامله شد و افزایش ۰.۰۵ درصدی را تجربه کرد. این در شرایطی است که سکه تحویل دی ماه با افت ۰.۰۳ درصدی به قیمت یک میلیون ۱۳۲  هزار تومان رسید. از سویی قرارداد تحویل اسفند نیز با قیمت یک میلیون و ۱۴۶ هزار تومان معامله و با رشد ۰.۰۴ درصدی رو به رو شد.  سکه تحویل اردیبهشت سال آتی با افت قیمت ۰.۰۷ درصدی با نرخ یک میلیون و ۱۶۴ هزار تومان به فروش رسید و در پایان سررسید  تیر سال آینده با نرخ یک میلیون و ۱۸۴ هزار تومان معامله شد و رشد ۰.۰۹ درصدی را به ثبت رساند.

معامله ۳۰سکه در قالب گواهی سپرده

همچنین حجم معاملات گواهی سپرده سکه طلا در بورس کالای ایران طی معاملات امروز با افزایش به ۳۰ سکه به ارزش ۳۴۰ میلیون ریال رسید.

نگاهی به تابلوی معاملات نیز نشان می دهد که آخرین سفارش خرید سکه در سامانه بر خط سهام یک میلیون و ۱۳۰ هزار تومان و آخرین سفارش فروش درج شده در سامانه یک میلیون و ۱۴۸هزار تومان ثبت شده است.

معاملات سکه در کنار سهام در سامانه برخط معامله گران سهام یکی از جذابیت معاملات گواهی سکه در بورس کالاست به طوریکه سرمایه گذاران می توانند سکه و سهام را در کنارهم در پرتفوی خود مشاهده کننده و در هر لحظه از نوسانات و سود و زیان خود مطلع شوند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا