نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:

سوء‌مدیریت در شرکت ذغالسنگ کرمان بیداد می‌کند

سوء‌مدیریت در شرکت ذغالسنگ کرمان بیداد می‌کند

گروه معادن >زغال‌سنگ - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: با فعال‌سازی معادن شهرستان راور به راحتی می‌شود بین هزار تا ۱۳۰۰ نفر اشتغالزایی کرد که شرکت ذغالسنگ کرمان از آن اجتناب می‌کند.

به گزارش ماین نیوز، محمدرضا پورابراهیمی در بیان طرح‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان راور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت ذغالسنگ کرمان توانایی اداره معادن زیرمجموعه خود را ندارد و اجازه ورود بخش خصوصی را هم نمی‌دهد.

وی افزود: از حدود یکسال و نیم قبل جلسات متعددی با مدیران مختلف این شرکت در زمینه واگذاری تعدادی از معادن به بخش خصوصی گذاشته‌ایم که درست در لحظه اجرا یا اجتناب می‌کنند یا مدیر تغییر می‌کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان راور تعیین تکلیف شرکت ذغالسنگ کرمان است، گفت: سوء‌مدیریت در این شرکت بیداد می‌کند و اگر از طرف وزارت مربوطه تعیین تکلیف نشود آن را از طریق مجلس با جدیت پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه پیگیری طرح فولادی راور در دستور کار است از پیشرفت حدود 30 درصدی این طرح خبر داد و ابراز امیدواری کرد: تا پایان امسال نصب تجهیزات کارخانه آغاز شود.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه یک نیروگاه 600 مگاواتی برق در بخش کوهساران راور احداث می‌شود، تصریح کرد: مکان‌یابی این طرح تا حدود یک ماه و نیم دیگر به پایان می‌رسد و قرار شد که بحث تامین مالی طرح را از طریق کمیسیون اقتصادی مجلس پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه درمانگاه راور چندین ماه است که عملیات ساختمانی آن متوقف شده است، گفت: به تازگی فعالیت احداث این درمانگاه شروع شده که امیدواریم مطابق برنامه زمان‌بندی تا سال آینده به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در مورد مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمان اظهار‌ داشت: در بخش دولتی چیز جدیدی در این سفر به کرمان اضافه نشده و همان چیزی که در بحث بودجه سال است در مصوبات پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه انتظار داشتیم در این سفر منابع ویژه‌ای خارج از بودجه سال به استان اختصاص یابد، گفت: در بسیاری از مصوبات تسهیل در امور طرح‌های بخش خصوصی بوده که البته روحیه استاندار کرمان در حمایت و همکاری با بخش خصوصی جای تقدیر دارد.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا