دیروز در شرکت بورس تهران؛

ششمین دوره از کارگاه بازآموزی قوانین و مقررات بازار سرمایه برگزار شد

ششمین دوره از کارگاه بازآموزی قوانین و مقررات بازار سرمایه برگزار شد

ششمین دوره از کارگاه بازآموزی قوانین و مقررات بازار سرمایه روز گذشته 18 آبان 95 برای شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران برگزار شد.

 

ششمین دوره از کارگاه بازآموزی قوانین و مقررات بازار سرمایه روز گذشته با هدف مرور مجدد قوانین و مقررات، آیین نامه ها و دستورالعمل‌های ناظر بر فعالیت های مدیران شرکت ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از شرکت بورس تهران، کارگاه بازآموزی قوانین و مقررات بازار سرمایه 95، صبح دیروز، سه شنبه 18 آبان ماه، در محل شرکت بورس اوراق بهادار تهران با استقبال ناشران بورسی برگزار شد.

در این نشست کارشناسانی از اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه ای سازمان بورس، مدیریت امور ناشران و مدیریت پذیرش بورس اوراق بهادار تهران جهت پاسخگویی به سوالات ناشران حضور داشتند.

سرفصل مطالب مطرح شده در این کارگاه شامل قانون تجارت، قانون بازار اوراق بهادار، قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید، دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان، دستورالعمل انضباطی ناشران پذیرفته شده در بورس، دستورالعمل پذیرش، دستورالعمل اجرایی خرید، نگهداری و عرضه سهام خزانه، دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه و سایر دستورالعمل ها و مقرراتی است که با حضور شرکتها در بورس مرتبط هستند.

افزون بر سرفصلهای فوق، در این کارگاه ناشران بورسی با انواع روشهای تامین مالی از طریق اوراق بدهی از جمله صکوک و اوراق مشارکت نیز آشنا شدند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا