نمایندگی سئات اسپانیا در ایران هم جعلی از آب درآمد؟

نمایندگی سئات اسپانیا در ایران هم جعلی از آب درآمد؟

به تازگی شرکتی با عنوان کیهان موتور خود را نماینده سئات اسپانیا در ایران معرفی و اقدام به برپایی تست خودرو کرده است که مسئولان سئات اسپانیا ...

به تازگی شرکتی با عنوان کیهان موتور خود را نماینده سئات اسپانیا در ایران معرفی و اقدام به برپایی تست خودرو کرده است که مسئولان سئات اسپانیا نماینده بودن این شرکت را تکذیب کردند.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از پرشین خودرو، این روزها خبرهابی مبنی بر اینکه "کیهان موتور" نماینده سئات در ایران است در برخی رسانه ها درج می شود تاجائیکه این شرکت تست درایوی در پیست آزادی با مدل "لئون" سئات برگزار کرد!

اما شاید در مورد نماینده بودن این شرکت تحقیقی نشد چراکه حتی در سایت این شرکت نیز آمده است که "کیهان موتور نماینده هوندا و سئات" در ایران است که همین موضوع عملکرد آن را زیر سوال می برد چراکه در حال حاضر فروش و خدمات پس از فروش محصولات هوندا توسط گلرنگ موتور انجام می شود.

با برند و محصولات هوندا فعلا کاری نداریم چراکه هنوز هم نماینده رسمی بودن این شرکت، توسط هوندای ژاپن در هاله ای از ابهام است.

اما با تماسی که با یکی از مسئولان سئات برقرار گردید اعلام شد که در حال حاضر نماینده این شرکت در ایران "شرکت معین موتور" است.

این مقام مسئول سئات که فعلا نمی خواست نامش فاش شود، تصریح کرد: هیچ نماینده دیگری جز شرکت معین موتور در ایران نداریم و زمانی این شرکت محصولات سئات را به بازار ایران عرضه خواهد کرد که بتواند استانداردها و تجهیزات لازم را برای عرضه محصولات داشته باشد که این مراحل در حال انجام است و هیچ نماینده یا فروشنده دیگری در ایران نداریم.

حال باید دید که بعد از این باز هم کیهان موتور خود را نماینده رسمی سئات معرفی می کند؟

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا