مدیر مجتمع فولاد سازی بردسیر:

کارخانه فولاد مجتمع فولاد سازی بردسیر نیمه اول سال ۹۶ به بهره برداری می رسد

کارخانه فولاد مجتمع فولاد سازی بردسیر نیمه اول سال ۹۶ به بهره برداری می رسد

گروه صنایع معدنی >فولاد - مدیر مجتمع احیا و فولاد سازی بردسیر با اشاره به اینکه در تجهیز کارخانه از بهترین برندهای روز دنیا استفاده شده است گفت: کارخانه فولاد مجتمع فولاد سازی بردسیر نیمه اول سال ۹۶ به بهره برداری می رسد.

به گزارش ماین نیوز، مجید فیض بخشیان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ظرفیت فولادسازی بردسیر سالانه 800 هزار تن است و امکان توسعه آن تا یک میلیون تن نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در سال 1390 کلنگ زنی شده و عملیات اجرایی آن شروع شده است گفت: مجتمع بردسیر در دو بخش احیا و فولاد سازی تولید دارد که ظرفیت واحد احیاء نیز سالانه 800 هزار تن در سال است.

مدیر مجتمع احیا و فولاد سازی بردسیر با بیان اینکه واحد احیا از سال 92 در مجتمع بردسیر راه اندازی شده و تولید خود را شروع کرده است افزود: این مجتمع متعلق به شرکت فولاد سیرجان ایرانیان و یکی از شرکت های هلدینگ خاورمیانه (میدکو) است.

فیض بخشیان با اشاره به اینکه تمام سعی این شرکت استفاده از نیروهای بومی منطقه است خاطر نشان کرد: با راه اندازی فولاد سازی برای حدود هزار نفر اشتغال زایی می شود.

وی با بیان اینکه تقریبا روزانه بین 3 هزار تا 3 هزار و 500 تن گندله وارد کارخانه می شود گفت: برای حمل و نقل، قطعه سازی و سایر موارد نیز اشتغالزایی زیادی صورت می گیرد و قطعا تحولی در منطقه ایجاد می شود.

مدیر مجتمع احیا و فولاد سازی بردسیر با اشاره به اینکه در حال حاضر تولید مجتمع آهن اسفنجی است افزود: بهترین آهن اسفنجی کشور در این مجتمع تولید می شود و در زمینه صادرات هم به برخی کشورهای منطقه نیز صادرات آهن اسفنجی داشته ایم تا اینکه به مرحله تولید شمش فولاد برسیم.

وی بزرگترین مزیت مجتمع فولادسازی بردسیر و در مجموع هلدینگ خاورمیانه را داشتن زنجیره تولید از معدن تا شمش فولاد دانست و اظهار داشت: این موضوع اهمیت زیادی دارد و در بحث رقابت یک مزیت است.

مدیر مجتمع احیا و فولاد سازی بردسیر با اشاره به اینکه در تجهیز کارخانه از بهترین برندهای روز دنیا استفاده شده است گفت: کارخانه فولاد مجتمع فولاد سازی بردسیر نیمه اول سال 96 به بهره برداری می رسد.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا