معاون استاندار کرمان:

۲ معدن ذغال‌سنگ شهرستان راور به بخش خصوصی واگذار می‌شود

۲ معدن ذغال‌سنگ شهرستان راور به بخش خصوصی واگذار می‌شود

گروه معادن >زغال‌سنگ - معاون عمرانی استاندار کرمان با اشاره به اینکه ستاد اقتصاد مقاومتی منطقه پنج استان کرمان شامل شهرستان‌های کوهبنان، زرند، راور برنامه‌های توسعه‌ای خوبی در دست اقدام دارد گفت: ۲ معدن ذغال‌سنگ شهرستان راور به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

به گزارش ماین نیوز، ابوالقاسم سیف‌اللهی امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی منطقه 5 استان (شهرستان های کوهبنان، زرند، راور) در شهرستان راور اظهار‌ داشت: بررسی مشکلات لیچینگ مس و همچنین مسائل بخش خصوصی در زمینه معادن سرب و روی در منطقه راور انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت ذغال‌سنگ کرمان و بخش خصوصی برای واگذاری تعدادی از معادن امضاء شده‌است گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه‌ 2 معدن ذغال‌سنگ شهرستان راور به بخش خصوصی واگذار و زمینه اشتغال برای بیش از 200 نفر در این معادن فراهم می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با بیان اینکه طی هماهنگی‌های صورت گرفته با نماینده شرکت صنعتی معدنی گل گهر، کارخانه نورد فولاد شهرستان راور نیز حداکثر تا پایان سال آینده ‌اندازی می‌شود افزود: عملیات اجرایی احداث درمانگاه سازمان تامین اجتماعی شهرستان راور با حضور مدیرعامل شرکت خانه‌سازی سازمان تامین اجتماعی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال آغاز و مقرر شد طی مدت 12 ماه به بهره‌برداری برسد.

وی از بررسی و تصویب 2 طرح درآمدزا گردشگری و تولید بتن شهرداری راور خبر داد و خاطر‌نشان کرد: مسائل و مشکلات طرح‌ سرمایه‌گذاری احداث نیروگاه 60 مگاواتی برق در منطقه کوهساران نیز در حال پیگیری است.

سیف‌اللهی افزود:طرح‌های کشاورزی و آبیاری تحت فشار در راستای مصرف بهینه از آب و طرح همیاران آب، راه‌اندازی معادن ذغال‌سنگ باب‌نیزو و همچنین پیگیری تشکیل 12 صندوق خرد توسعه روستایی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است و در آینده‌ای نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در راور هستیم.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا