استاندار تهران: درآمدهای دولت 10 تا 20 درصد کاهش یافته است

استاندار تهران: درآمدهای دولت 10 تا 20 درصد کاهش یافته است

استاندار تهران در جمع اصناف استان تهران گفت: درآمدهای دولت از محل فروش نفت کم شده و این مساله درآمد های دولت را بین 10 تا 20 درصد کاهش داده است.

به گزارش ایرنا از اتاق اصناف ایران، حسین هاشمی با بیان اینکه اصناف در شرایط خاصی هستند، اظهارداشت: در واقع مسائل کلان اقتصادی کشور فشارهایی نیز به آنها وارد کرده است اما در این شرایط نیازهای مردم را نیز تامین می کنند.
استاندار تهران یادآورشد: سخت گیری هایی که در حال حاضر برای دریافت مالیات مشاهده می شود آمرانه نیست بلکه از روی اجبار است و مالیاتی که دولت بیشتر از گذشته از اصناف می گیرد نگرانی هایی برای اصناف ایجاد کرده و شرایط کار آنها را سخت کرده است، اما امیدواریم که در شرایط پساتحریم این مشکلات برطرف شود و بنده مطمئنم که در این شرایط حتما این مشکلات کم می شود.
وی با اشاره به اینکه گزارش های نگران کننده ای از بخش مالیات دریافت کرده ایم، گفت: مسائل مختلف پنهان و آشکار مالیات به بنده انتقال داده شده است که من نیز آن را با سازمان امور مالیاتی مطرح می کنم و امیدوارم که در جلساتی آتی با آنها از این مشکلات کم شود.
هاشمی با بیان اینکه دولت عملکرد اصناف را بی پاسخ نمی گذارد و از آنها تقدیر می کند، خاطرنشان کرد: دولت به فشاری که اصناف ناشی از مالیات بر ارزش افزوده تحمل می کنند آگاه است و در آینده که شرایط بهبود یافت، این مساله جبران می شود.
وی در ادامه یادآورشد: دولت در حال مدیریت شرایط در وضعیت بحرانی است و تاریخ نیز در این خصوص قضاوت خواهد کرد و اصناف در این ارتباط دولت را یاری می کنند.
وی با بیان اینکه در استان تهران 2 سیاست جدید برای صنایع و اصناف داریم، گفت: برای نخستین بار 12 هزار هکتار برای جابجایی صنایع و اصناف آلاینده اختصاص دادیم و امیدواریم که به زودی این جابجایی ها در استان تهران انجام شود.
هاشمی گفت: ما به دنبال انتقال صنایع به حاشیه تهران و فعالیت آنها در شهرک ها هستیم که این روش کار هزینه های تولید را کاهش و باعث می شود که مردم محصولات و خدمات ارائه شده را با هزینه کمتری دریافت کنند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا