مدیرعامل یک کارگزاری به بورس پرس اعلام کرد:

انتخاب هیلاری یا ترامپ بر بورس ایران تأثیری ندارد/برنامه از قبل نوشته شده

انتخاب هیلاری یا ترامپ بر بورس ایران تأثیری ندارد/برنامه از قبل نوشته شده

مدیرعامل کارگزاری بانک سامان گفت: نگرانی بازار سرمایه نسبت به انتخابات آمریکا بی مورد است و عملکرد آمریکا طی یک برنامه از پیش تعیین شده خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، به نظر می رسد برخی اقتصاددانان و تحلیلگران ایرانی در مورد رویه رئیس جمهور آینده آمریکا در خصوص مسائل اقتصادی با ایران وحدت نظر دارند و بر این باورند آمریکا با روی کار آمدن هر حزبی و انتخاب هر رئیس جمهوری در چهارچوبی خاص یا به عبارتی کاپیتالیسم عمل خواهد کرد.

در این مورد حمیدرضا مهرآور در خصوص تأثیر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر بورس ایران به بورس پرس گفت: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر بازار سرمایه ایران تأثیری نخواهد داشت.

وی ادامه داد: به هر حال رئیس جمهور آینده آمریکا چه از حزب جمهوری خواه و چه از میان دموکرات انتخاب شود براساس یک برنامه مشخص و از پیش تعیین شده با ایران رفتار خواهد کرد. البته ممکن است در انتخاب شیوه متفاوت عمل کنند.

این کارگزار بورس با اشاره به دوره های قبلی ریاست جمهوری در آمریکا اشاره کرد و افزود: هیچ یک از دوره های ریاست جمهوری آمریکا بازار سرمایه کشور تأثیر مهمی نپذیرفته است.بازار سرمایه ایران صرفا برای یک بازه زمانی کوتاه به انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور آینده آمریکا بدبین است اما معتقدم انتخاب هر یک از نامزدهای دموکرات و یا جمهوری خواه بازار را متأثر نخواهد کرد.

مهرآور گفت: برخی صاحب نظران هم معتقدند نرمش کلینتون نسبت به ترامپ در خصوص اجرای برجام بیشتر است و می گویند هرچند هیلاری از اوباما تندتر است اما به هر حال برجام را قبول دارد.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا