درآمد کمپانی‌های بزرگ فناوری در هر ثانیه؟

درآمد کمپانی‌های بزرگ فناوری در هر ثانیه؟

کمپانی های بزرگ همیشه راز هایی داشته اند. یکی از همین راز ها که شاید جذاب ترین آن ها باشد درآمد کمپانی های بزرگی همانند سامسونگ و اپل است که میتواند بسیار شگفت انگیز باشد. اما اکنون دیگر چیزی پنهان نمی ماند.

وب سایتی با نام Happier.co.uk اینفوگرافیکی را ترتیب داده است که در آن درآمد ثانیه ای بزرگ ترین کمپانی های فناوری جهان عنوان میشود. در اینجا، لازم به ذکر است که آمار و ارقام ذکر شده از تقسیم درآمد سالانه کمپانی ها بر تعداد روز های کاری و همینطور ساعت کاری و در نهایت ثانیه در یک روز به دست آمده است و میتواند بسیار جالب باشد.

در این لیست، ۹ کمپانی برتر در زمینه درآمد ثانیه ای آورده شده اند و جای شگفتی هم نبود که با تمامی آن ها کم و بیش ارتباط مستقیمی داشته باشیم.

بیشترین درآمد میان این کمپانی های سهم سامسونگ است که در آمدی باور نکردنی در این زمینه دارد. سامسونگ تقریبا در هر ثانیه  ۶۵۰۰ دلار درآمد کسب میکند.

 



در جایگاه دوم رقیب اصلی کمپانی سامسونگ یعنی اپل قرار دارد. اپل با اختلافی تقریبا ۲۰۰۰ دلاری با درآمد ۴۵۴۰ دلار در ثانیه بعد از سامسونگ قرار گرفته است.

 



کمپانی سوم مایکروسافت است که توانسته در جایگاه سوم قرار گیرد و حدودا ۲۳۳۱ دلار بر ثانیه درآمد داشته باشد.

 



اصلا تعجب نکردیم که آمازون هم در این لیست قرار داشت. این کمپانی ۱۹۹۶ دلار در هر ثانیه درآمد دارد.

 



به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از زومتک، شاید تصور میکردیم که گوگل در رده بالاتری قرار بگیرند. در هر صورت، گوگل در هر ثانیه ۱۸۷۳ دلار درآمد کسب مبکند.

 

چهار کمپانی بعدی سیسکو، نوکیا، فیسبوک و بلک بری هستند که میتوانید آمار آنها در زیر مشاهده کنید.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا