اخبار بانک کشاورزی

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان با حضور عضو هیات مدیره بانک

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان با حضور عضو هیات مدیره بانک

مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان روز شنبه 15 آبان با حضور روح الله خدارحمی عضو هیات مدیره بانک، آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان، رضا قیاسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران وکارکنان بانک در شهر همدان برگزار و ضمن قدردانی از خدمات سید سعید موسوی، با حکم دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی ، مسعود رضایی به سمت مدیر شعب بانک در استان همدان منصوب شد.

به گزارش اقتصادایران آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان همدان، در این جلسه روح الله خدارحمی عضو هیئت مدیره بانک با بیان این که امسال 4 پروژه بزرگ از طریق تسهیلات بانک کشاورزی در استان همدان اجرایی می‌شود، گفت: احداث یکی از به‌روزترین گلخانه‌های کشور در استان همدان به مرحله اجرایی رسیده است.

وی با اشاره به اجرای طرح پرورش مدرن ماهی در قفس در آب‌های خلیج فارس با ظرفیت سالانه 100 هزار تن که با بهترین گونه ماهی و با فناوری کشور نروژ در شمال و جنوب کشور اجرا می‌شود، تصریح کرد: بانک کشاورزی وظیفه دارد در بخش مکانیزاسیون سیستم‌های کشاورزی با تأمین مالی، بهره‌وری را بالا ببرد.

خدارحمی با تاکید بر این که با کارهای ساده‌ای که درون شعب بانک کشاورزی صورت می‌گیرد، رشد بزرگی در اقتصاد کشور ایجا می شود، تصریح کرد: افتخار می‌کنیم در بانک کشاورزی که در خدمت یکی از بخش‌های مولد و زنده کشور است، فعالیت داریم.

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی یادآور شد: بخش کشاورزی بار رشد اقتصادی کشور را به دوش داشته و در سال 95 با رکورد تولید حقانیت و اصالت این بخش در کمک به رشد اقتصاد کشور ثابت شد.

وی گفت: بخش کشاورزی در سال های تحریم، نقش بارزی در رشد اقتصادی کشور داشته و در سال‌هایی که تحریم‌ها برخی از بخش‌ها را دچار نقصان کرده بود، بانک کشاورزی در حیات این بخش نقش کلیدی داشته است.

خدارحمی با اشاره به حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط در دولت تدبیر و امید، عنوان کرد: در این زمینه نیز بانک کشاورزی در تأمین مالی بنگاه‌ها در سطح کشور بانک اول بوده است.

وی اظهار کرد: خرد بودن مشتریان بانک کشاورزی شاید کم به نظر برسد اما برکت و تأثیر آن در زندگی مردم بیشتر بوده و به علت ارتباط با مشتریان مولد و بعضا محروم کشور حس خدمت‌گذار و مثمرثمر بودن وجود دارد.

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی خاطرنشان کرد: لازمه ی تسریع در مسیر رشد اقتصادی کشور این است حرکت موثرتری در مدیریت و تعامل بهتر با دستگاه‌ها صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه بروکراسی و ضوابط ضامن سلامت کاری بانک است، بیان کرد: باید به‌جا، درست و به اندازه از این ابزارها استفاده کرد و توجه به تسریع امور و سلامت کاری و تکریم مشتری باید سرلوحه بانکداری قرار گیرد.

بر اساس این گزارش در ادامه این مراسم آيت‌ا... غياث‌الدين طه‌محمدي با بيان اينکه مديري که خوب فعاليت کرده بايد مورد قدردانی قرار گیرد، گفت: هيچ گاه به رکوع و سجود افراد توجه نشود بلکه بايد به صداقت و رفتار انسان‌ها دقت کرد.

این گزارش می افزاید دیگر سخنران این مراسم،  رضا قیاسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان، با بیان اینکه از بانک کشاورزی همیشه انتظار بیشتری وجود دارد، خواستار نگاه ویژه مدیرعامل بانک کشاورزی به استان همدان شد.

وی با بیان اینکه تعداد پرداختی، مراجعات و .. بانک کشاورزی بیشتر از بسیاری از بانک‌هاست، اظهار کرد: بانک کشاورزی عرصه‌ای پرکار، پرتلاش، تأثیرگذار و مهم در کشور است.

قیاسی همچنین از زحمات موسوی مدیر سابق بانک قدردانی کرد و ادامه داد: موسوی در بانک کشاورزی خالصانه کارکرد و مدیر دست‌پاکی بود.

در ادامه این مراسم سید سعید موسوی مدیر اسبق شعب بانک کشاورزی استان همدان به ارائه گزارش عملکرد مدیریت بانک کشاورزی استان پرداخت و برای  مسعود رضایی آرزوی موفقیت کرد.

 
پرداخت کامل مطالبات بيمه گذاران صندوق بيمه كشاورزي توسط بانک کشاورزی استان آذربايجان شرقي

بالغ بر 1730 میلیارد ریال معادل کل مطالبات بيمه گذاران صندوق بيمه كشاورزي استان آذربايجان شرقي توسط بانک کشاورزی پرداخت شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان آذربايجان شرقي،غرامت پرداختي به ترتيب در بخش‌هاي باغات 1320 میلیارد ریال ، زراعت 95 ميليارد ريال و دام وطيوروزنبورعسل 315ميليارد ريال بوده است.

این گزارش می افزاید با پيگيري  مسئولان صندوق بیمه و مساعدت دولت تدبير و اميد ، سهم دولت از صندوق بيمه تامين و كليه مطالبات بيمه گذاران تسويه شد.

شایان ذکر است  خسارت پرداختي صندوق  بيمه دراستان آذربايجان شرقي در سال جاری نسبت به سال زراعي گذشته 64درصد رشد نشان مي دهد.

 
احراز رتبه نخست بهبود عملکرد توسط صندوق بيمه بانك كشاورزي استان خوزستان

صندوق بیمه ای بانك كشاورزي  استان خوزستان در ارزیابی بهبود عملکرد سال 1394 كه درسال1395 صورت پذيرفت موفق به كسب رتبه نخست کشور شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانك كشاورزي استان خوزستان در پی اعلام نتایج ارزیابی عملکرد معاونان و مدیران استان ها در سال 94 ، گروه خدمات بیمه استان خوزستان موفق  به کسب جایگاه نخست کشوری در حوزه خدمات بيمه ای محصولات كشاورزي شد.

 
پرداخت 125 میلیارد ریال تسهیلات ازمحل صندوق توسعه ملی توسط بانك كشاورزي استان آذربايجان شرقي

بانک کشاورزی استان آذربايجان شرقي در شش ماهه اول سال جاري  125  میلیارد ریال تسهیلات ازمحل اعتبار صندوق توسعه ملی پرداخت کرد.

به گزارش روابط عمومي مدیریت شعب بانك كشاورزي استان آذربايجان شرقي، تسهيلات فوق درقالب طرح هاي بزرگ اشتغال زا ونيمه تمام بانرخ سود13درصدوبابازپرداخت بلندمدت پرداخت شد.

 
پرداخت 125 میلیارد ریال تسهیلات ازمحل صندوق توسعه ملی توسط بانك كشاورزي استان آذربايجان شرقي

بانک کشاورزی استان آذربايجان شرقي در شش ماهه اول سال جاري  125  میلیارد ریال تسهیلات ازمحل اعتبار صندوق توسعه ملی پرداخت کرد.

به گزارش روابط عمومي مدیریت شعب بانك كشاورزي استان آذربايجان شرقي، تسهيلات فوق درقالب طرح هاي بزرگ اشتغال زا ونيمه تمام بانرخ سود13درصدوبابازپرداخت بلندمدت پرداخت شد.

 
راه اندازی واحدپرورش گل رز با مشارکت بانک کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری

با استفاده از تسهيلات بانك كشاورزي، واحد پرورش گل رز به ظرفیت 22500شاخه  بریده  در اراضی شهرکرد استان  چهارمحال و بختیاری  به بهره برداری رسید .

به گزارش روابط عمومي مديريت شعب بانك كشاورزي در استان چهارمحال و بختیاری ،   كل سرمايه اين طرح  بالغ بر 9 میلیارد ریال است كه  7.5 میلیارد ریال آن توسط تسهيلات بانك كشاورزي و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی  تامين شد.

اين گزارش مي افزايد با راه اندازي اين طرح ، زمینه اشتغال 4 نفر به طور مستقیم فراهم شد.

 
پرداخت 341ميليارد ريال تسهیلات ازمحل اعتبارات صندوق توسعه ملي دربانک کشاورزی استان خوزستان

شعب بانك كشاورزي استان خوزستان تا پايان آبان ماه سال1395 بالغ بر 341ميليارد ريال تسهیلات از محل اعتبارات صندوق توسعه ملي پرداخت کردند.

به گزارش روابط عمومي مدیریت شعب بانك كشاورزي استان خوزستان ، این میزان تسهیلات به تعداد 1038نفر متقاضي پرداخت شد.

 
قدردانی نماينده مردم شهرستان شيراز از بانك كشاورزي

دكتر بهرام پارسايي نماينده مردم شهرستان شيراز در مجلس شوراي اسلامی روز پنجشنبه ششم آبان در دیدار با مدير شعب بانك كشاورزي استان فارس از عملکرد مطلوب بانک کشاورزي قدرداني کرد.

  به گزارش روابط عمومي مديريت شعب بانك كشاورزي استان فارس ، در اين ديدار دكتر پارسايي ضمن اظهار رضایت کامل از بانک کشاورزی، آن را یک بانک مشتری مدار با نیروهای متعهد ، متخصص و پاسخگو دانست .

این گزارش می افزاید در این نشست همچنین مهندس صفدري مدیر شعب بانک در استان فارس ضمن تشریح عملکرد بانک در زیر بخش های مختلف ، به بررسی مسائل و تنگناهای کشاورزی استان  ، مشکلات شعب استان ، وصول مطالبات و ... پرداخت.

 
پرداخت بیش از 35 ميليارد ريال تسهيلات مکانیزاسیون توسط بانك كشاورزي استان چهارمحال و بختیاری

شعب بانک کشاورزی در استان  چهارمحال و بختیاری   طی7 ماهه سال جاري مبلغ 35 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون شامل خرید تراکتور ، کمباین و ادوات کشاورزی به متقاضیان زیربخش های کشاورزی  پرداخت كردند.

به گزارش روابط عمومي مديريت شعب بانك كشاورزي در استان چهارمحال و بختیاری ، این میزان تسهیلات به 196نفر متقاضی پرداخت شد.

 
پرداخت 47 ميليارد ريال تسهيلات قرض الحسنه ازدواج توسط بانك كشاورزي استان چهارمحال و بختیاری

شعب بانک کشاورزی در استان چهارمحال و بختیاری طی7 ماهه سال جاري مبلغ 47 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت كردند.

به گزارش روابط عمومي مديريت شعب بانك كشاورزي در استان چهارمحال و بختیاری ،این میزان تسهیلات به 484نفر متقاضی پرداخت شد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا