نتایج هشتمین جلسه هم اندیشی واحدهای ذوب و ریخته گری

نتایج هشتمین جلسه هم اندیشی واحدهای ذوب و ریخته گری

هشتمین جلسه هم اندیشی رسته ذوب و ریخته گری با حضور حداکثری مدیران شرکت های تولید کننده شمش روز شنبه 17 آبان ماه در محل انجمن تولیدکنندگان فولاد برگزار شد.

در این جلسه درخصوص اثرات تغییر قیمت در هفته گذشته بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

بهادر احرامیان، عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در خصوص نتایج این جلسه اظهار داشت: هفته گذشته شاهد بودیم که همزمان با رشد قیمت های جهانی و به ویژه بازار چین، تغییراتی در نرخ های داخلی صورت گرفت. حتی فولاد خوزستان تعدیلی در قیمت های خود ایجاد کرد اما با وجود این رشد قیمت، همچنان مشاهده می شود که قیمت های بازار ایران از قیمت های داخلی چین نیز کمتر است و این موضوع حاکی از آن است که تمامی شاخص ها برای بالا بردن سطح نرخ ها مهیا است.

احرامیان تصریح کرد: برای آنکه با دقت بیشتر و گام های مطمئن تری اقدام به افزایش قیمت ها کنیم، تمای اعضا بر تدریجی بودن روند افزایشی نرخ ها تاکید کردند و تصمیم گیری شد که از تغییرات ناگهانی جلوگیری شود.

وی ادامه افزود:  در این جلسه تصویب شد که تولیدکنندگان قیمت های خود را در سطح فعلی نگه دارند و منتظر شوند تا رویدادهایی نظیر انتخابات آمریکا که می تواند تاثیر قابل توجهی در قیمت کامودیتی ها و کالاهای اساسی و مواد اولیه داشته باشد رخ دهد و در هفته بعد تصمیمات در این زمینه اتخاذ شود.


گزارش تصویری این جلسه هم اندیشی در اینستاگرام انجمن به نشانی iraniansteelproducers قابل مشاهده می باشد.



برای مطالعه گزارش مشروح این جلسه، اینجا را کلیک کنید.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا