بانک تجارت به استقبال زائران اربعین حسینی رفت

بانک تجارت به استقبال زائران اربعین حسینی رفت

بانک تجارت با استقرار دستگاههای خودپرداز در پایانه های مرزی غرب و جنوب کشور ، خدمت رسانی به کاروان های عزاداری اربعین حسینی را آغاز کرد.

به گزارش اقتصادایران آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، این بانک با استقرار هشت دستگاه خودپرداز سیار خود در پایانه‌های مرزی مهران، شلمچه و چزابه علاوه بر ارائه وجوه نقد مورد نیاز زائران عتبات عالیات، امکان دسترسی به خدمات انتقال وجه و دیگر خدمات بانکی را برای عزاداران حسینی فراهم آورده است.

بانک تجارت علاوه بر استقرار دستگاههای خودپرداز، با اهدای ساک دستی و کلاه آفتابگیر زائران ابا عبدالله الحسین (ع) را در مسیرهای حرکت به سمت پایانه‌های مرزی کشور مشایعت می‌کند. این بانک همچنین با همکاری سایر بانکهای کشور، در برپایی ایستگاههای صلواتی مشارکت داشته و کارکنان این بانک با استقرار در این ایستگاهها، مفتخر به پذیرایی از عاشقان خاندان اهل بیت علیهم السلام خواهند بود.

همچنین بانک تجارت با برپایی یک باجه ویژه در پایانه مرزی مهران، از تاریخ پانزدهم آبانماه تا پانزدهم آذرماه اقدام به ارائه خدمات بانکی در باجه عصرگاهی در ساعت 15 تا 17 نموده است.

گفتنی است پیش از این هزاران نفر از کارکنان بانک تجارت نیز با اهدای یک روز حقوق یا بازخرید مرخصی استحقاقی خود، در برنامه جمع آوری نذورات اربعین حسینی مشارکت کرده اند.  

 
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا