اخبار بانک کشاورزی

پرداخت 540 میلیارد ریال تسهیلات خرد کشاورزی توسط بانك كشاورزي استان آذربايجان شرقي

پرداخت 540 میلیارد ریال تسهیلات خرد کشاورزی توسط بانك كشاورزي استان آذربايجان شرقي

شعب بانك كشاورزي استان آذربايجان شرقي در نیمه نخست سال جاری 540 ميليارد ريال تسهيلات خرد كشاورزي پرداخت کردند.

به گزارش اقتصادایران آنلاین به نقل از روابط عمومي مدیریت شعب  بانك كشاورزي استان آذربايجان شرقي ، تسهيلات فوق در قالب عقود مشاركت مدني يك ساله به تعداد 3144نفر پرداخت شد.

 
صدور بیش از 57 هزار انواع کارت الکترونیکی در شعب بانک کشاورزی استان لرستان

شعب بانک کشاورزی استان لرستان در 7 ماهه نخست سال 95 بیش از 57 هزار انواع کارت الکترونیکی برای مشتریان بانک صادر و 56 درصد از برنامه ی بازاریابی کارت های الکترونیکی را محقق کردند.

 به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان لرستان ، شعب بانک کشاورزی استان در مقایسه با مدت مشابه سال 94  بیش از 34 درصد در زمینه صدور انواع کارت بانکی رشد داشته اند .

این گزارش می افزاید شعب بانک کشاورزی استان لرستان از آغازشکل گیری خدمات بانکداری الکترونیک تا کنون با صدور بیش از 751 هزار انواع کارت بانکی برای مشتریان بانک کشاورزی در استان لرستان به 41 درصد ازجمعیت استان خدمات الکترونیکی ارائه داده اند.   

 
پرداخت 38 میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی طی شش ماه در بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی

 بانك كشاورزي استان آذربايجان شرقي درشش ماهه اول سال جاري 38ميليارد ريال تسهيلات مسكن روستائي پرداخت كرد . 

به گزارش روابط عمومي مديريت شعب بانك کشاورزی در استان آذربایجان شرقی ، تسهيلات فوق به تعداد 393 نفر از مشتريان شعب اين بانک براي ساخت مسكن پرداخت شد .

 
استاندار سمنان در همایش روسای شعب : هر جا صحبت عمران و آبادانی است نقش بانک کشاورزی به وضوح دیده می شود

محمدرضا خباز استاندار سمنان روز چهارشنبه در همایش روسای شعب، کارشناسان اعتباری ، بانکداران ارشد تجهیزمنابع و وصول مطالبات ، از عملکرد و خدمات بانک کشاورزی قدردانی کرد.

به گزارش  روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان سمنان  ،  استاندار سمنان در این همایش که با حضور حشمت الله نظری عضو هیات مدیره بانک برگزار شد،  ضمن تشکر از بانک کشاورزی به لحاظ توجه ویژه به بخش کشاورزی ، کار بانک را به خاطر رسیدگی به قشر کشاورز و دامدار و مستضعف مهم و با اهمیت تلقی کرد.

استاندار سمنان در ادامه از دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک و همچنین مدیر ستادی بانک در استان سمنان به لحاظ همراهی در راه اندازی مجدد کارخانه کنسانتره توحید شاهرود تشکر و قدردانی کرد و گفت یکی از خاطره های خوبی که از بانک کشاورزی دارم مربوط به راه اندازی همین کارخانه است. وی از توجه و اعتماد مدیرعامل بانک برای راه اندازی مجدد این کارخانه قدردانی کرد و گفت در سال اقتصاد مقاومتی این اقدام بانک بسیار ارزنده بوده و من از مسئولان بانک کشاورزی سپاسگزارم.

وی تصریح کرد: اصل کار بانکداری در کشور کار بسیار سخت و دشوار است و افراد شاغل در بانک ها کار پر اضطرابی دارند و همچنین توقع مردم از کارمندان بانک بسیار بالاست.

استاندار سمنان ادامه داد: کارکنان بانک کشاورزی به دلیل سر و کار داشتن با بهره برداران حوزه کشاورزی شامل دامداران، کشاورزان و روستاییان، کار حساس تری دارند، زیرا روستاییان زبان انتقاد و حتی توان دفاع از خود را ندارند.

وی با بیان این که در استان سمنان مشکل کم آبی وجود دارد، اضافه کرد: مسوولان بانک ها باید توجه داشته باشند برای رفع مشکل کم آبی، اولویت پرداخت تسهیلات را برای کشاورزانی قرار دهند که از سامانه آبیاری نوین و الگوی کشت جدید استفاده می کنند.

استاندار سمنان تاکید کرد: وظیفه اصلی بانک کشاورزی و مسوولان جهاد کشاورزی این است که با عملکرد خوب خود، همگرایی بین کشاورزان سنتی و نوین به وجود بیاورند.

شایان ذکر است بعد از سخنان استاندار از تعدادی از همکاران استان که عملکرد خوبی در حوزه های مختلف داشتند توسط استاندار و نظری عضو هیئت مدیره بانک قدردانی شد.

 
پرداخت 27 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون در بانک کشاورزی استان بوشهر

شعب بانک کشاورزی استان بوشهر طی شش ماهه نخست سال جاری مبلغ 27 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی  پرداخت کردند  .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان بوشهر ،این میزان تسهیلات به تعداد 65 دستگاه تراکتور ،کمباین و ادوات کشاورزی بود که در اختیار بهره برداران و کشاورزان استان بوشهر قرار گرفته است .

 
پرداخت 158 ميليارد ريال تسهيلات زراعت توسط بانك كشاورزي استان چهارمحال و بختیاری

شعب بانک کشاورزی در استان چهارمحال و بختیاری طی7 ماهه سال جاري مبلغ 158 میلیارد ریال تسهیلات زراعت به متقاضیان پرداخت كردند.

به گزارش روابط عمومي مديريت شعب بانك كشاورزي در استان چهارمحال و بختیاری ، این میزان تسهیلات به 736 نفر از متقاضیان حقیقی و حقوقی پرداخت شد. بر اساس این گزارش این تسهیلات از محل اعتبار صندوق توسعه ملی تامین و پرداخت شده است.

 
استاندار بوشهر از بانک کشاورزی قدردانی کرد

مصطفی سالاری استاندار بوشهر در دیدار با مدیر شعب بانک در استان بوشهر از بانک کشاورزی قدردانی کرد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان بوشهر ، در این دیدار استاندار بوشهر از بانک کشاورزی برای اقدامات انجام شده  در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی تجلیل و  پرداخت 119 فقره تسهیلات رونق تولید به ارزش 417 میلیارد ریال ، پرداخت تسهیلات پرورش ماهی در قفس به مبلغ 665 میلیارد ریال  و ساخت 3 شناور صیادی بزرگ به ظرفیت 630 تن و به مبلغ 160 میلیارد ریال را از جمله اقدامات برجسته بانک کشاورزی استان بوشهر در ماه های اخیر دانست  .
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا