پایگاه خبری مانی مورنینگ آمریکا:

هراونس طلا به بیش از 1300 دلار رسید/ پیش بینی 1500دلار با پیروزی ترامپ

هراونس طلا به بیش از 1300 دلار رسید/ پیش بینی 1500دلار با پیروزی ترامپ

تهران- ایرنا- پایگاه خبری مانی مورنینگ(Money Morning) آمریکا اعلام کرد، قیمت طلا در پایان معاملات دیروز (جمعه) بازار کامکس نیویورک با 0.09 درصد افزایش نسبت به روز پیش از آن به یک هزار و 303 دلار و 30 سنت رسید. قیمت طلا در این بازار، این هفته برای چهارمین هفته متوالی افزایش یافت.

به گزارش روز شنبه ایرنا، این پایگاه خبری اعلام کرد، هر چه به انتخابات روز سه شنبه (هشتم نوامبر، 18 آبان) آمریکا نزدیک می شویم، قیمت طلا افزایش می یابد.
قیمت طلا که هفته گذشته در بازار کامکس نیویورک 2.2 درصد نسبت به هفته پیش از آن افزایش داشت، در سه هفته گذشته در مجموع بیش از چهار درصد افزایش داشته است.
در پایان معاملات دیروز بازار لندن نیز هر اونس طلا به قیمت یک هزار و 302 دلار و 80 سنت معامله شد.
به نوشته این پایگاه خبری، تا قبل از اعلام پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) مبنی بر از سرگیری بررسی نامه های الکترونیکی «هیلاری کلینتون» نامزد حزب دموکرات آمریکا برای ریاست جمهوری، وی در نظرسنجی ها پیشتاز بود لیکن پس از آن، در نظرسنجی ها فاصله آرای «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوریخواه این کشور با کلینتون بشدت کاهش یافت و این مساله قیمت فلز زرد را بالا برد.
بانک بین المللی اچ اس بی سی(HSBC) انگلیس پیش بینی کرد، در صورت پیروزی هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، قیمت طلا به یک هزار و 400 دلار و در صورت پیروزی ترامپ قیمت آن به یک هزار و 500 دلار در هر اونس در پایان سال 2016 افزایش یابد.
در آغاز سال 2016 قیمت طلا در بازارهای جهانی کمتر از یک هزار و 100 دلار بود.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا