ورق‌های ویژه مخازن حمل گاز مایع در فولاد مبارکه تولید شد

ورق‌های ویژه مخازن حمل گاز مایع در فولاد مبارکه تولید شد

گروه صنایع معدنی >فولاد - ورق های فولادی با گرید P460NJ2 از استاندارد AFNOR فرانسه مربوط به فولادهای میکروآلیاژی استحکام بالا، ویژه صنعت ساخت مخازن حمل گاز مایع در فولاد مبارکه ساخته شد.

به گزارش ماین نیوز، غلامرضا جوانمردی مدیر متالورژی و روشهای تولید شرکت فولاد مبارکه روز چهارشنبه با بیان اینکه این نوع ورق در فولاد مبارکه با تناژ حدود یک هزار تن و در ضخامت 9-10و 12میلیمتر تولید شد،افزود: این محصول پس از تولید به شرکت «اروم صنعت سامان» تحویل داده شد.

وی گفت: کلیه مراحل ساخت از جمله فرم دهی، جوش پذیری و تست های عملکردی با موفقیت در این شرکت انجام شد.

جوانمردی افزود: با توجه به کیفیت بالای ورق تولید شده در فولاد مبارکه، شرکت اروم صنعت سامان، موفق به دریافت گواهی استاندارد تولید مخازن حمل و نقل و ذخیره سازی و توزیع گاز مایع شد.

وی با اشاره به نیاز روزافزون و دائم صنعت ساخت مخازن حمل گاز مایع و سایر صنایع کشور به انواع ورقهای فولادی خاص، ابراز امیدواری کرد: با تلاش مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه و ارتقای روز افزون دانش و تکنولوژی تولید ورق های آلیاژی در این شرکت، به پیشرف تهای بیشتری در رفع نیاز به واردات دست پیدا کنیم.

مدیر متالورژی و روش های تولید شرکت فولاد مبارکه گفت: تولید این محصول گام مهمی جهت بومی سازی و خودکفایی کشور در بخش صنعت ساخت مخازن حمل و نقل، ذخیره سازی و توزیع گاز مایع است.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا