آیفون 7 را با این بسته‌بندی جدید از بازار تهیه کنید

آیفون 7 را با این بسته‌بندی جدید از بازار تهیه کنید

امسال همانند سال‌های گذشته اپل توانست فروش خوبی برای آیفون‌های جدید رقم بزند. در بازار کشورمان نیز همین اتفاق افتاد و با این که هنوز ...

امسال همانند سال‌های گذشته اپل توانست فروش خوبی برای آیفون‌های جدید رقم بزند. در بازار کشورمان نیز همین اتفاق افتاد و با این که هنوز آیفون‌های جدید به ثبات قیمت خود نرسیده‌اند، شاهد فروش گسترده آنها در سطح شهر هستیم. توجه داشته باشید قیمت آیفون‌ 7 و 7 پلاس را می‌توانید از صفحه قیمت گوشی‌ها مشاهده کنید، که روزانه به‌روزرسانی می‌شود، و با استفاده از نمودار نیز می‌توانید قیمت‌ها را نسبت به روز‌های گذشته بسنجید.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از جی‌اس‌ام، اما در این گزارش قصد داریم یکی از مهم‌ترین نکته‌های قبل از خرید آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را به شما به خلاصه‌ترین روش آموزش دهیم.

اپل از روش جدید بسته‌بندی پلاستیکی جعبه برای آیفون‌های جدید استفاده کرده است که نمونه مشابه آن را در پلمپ بسته‌بندی محصولات دیگر این شرکت نظیر iMac دیده بودیم. توجه داشته باشید آیفون جدیدی که قصد خریدش را دارید باید حتما این نوع بسته‌بندی را داشته باشد و محل باز شدن آن با پلاستیک بیرون‌زده با نشانگر فلش سبز رنگ مشخص باشد.
 

بسته آیفون 7 و 7 پلاس


چنانچه آیفون 7 و 7 پلاس را با بسته‌بندی همانند آیفون‌های نسل گذشته دیدید، به هیچ عنوان آن را خریداری نکنید.
 

آیفون 7 و 7 پلاس

به نظر می‌رسد یکی از دلایل استفاده از بسته‌بندی جدید در آیفون ۷ جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی باشد. هرچند که به طور قطع نمی‌توان گفت که بسته‌بندی جدید قابل کپی کردن نیست، مسلما تولید آن نسبت به بسته‌بندی آیفون‌های قبلی برای فروشندگان غیررسمی هزینه بیشتری دارد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا