۲۵ هزارتن کالا معامله شد؛

رونق معاملات شیمیایی ها در بورس کالا

رونق معاملات شیمیایی ها در بورس کالا

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز در بورس کالای ایران ۲۵ هزار و ۲۸۴ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات در این روز ۳۲ هزار و ۶۱۲ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۴۲ هزار و ۱۸۶ تن بود.

در گروه محصولات شیمیایی دی اتیل هگزانول، منومر وینیل استات، منواتیلن گلایکول، دی اتیلن گلایکول، اسیدترفتالیک، اسیداستیک، سودکاستیک، زایلین مخلوط، استایرن منومر، ایزبوتانول و ارتوزایلین با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند و به گفته فعالان بازار، معاملات امروز شیمیایی ها رونق بیشتری نسبت به هفته قبل داشت.

به این ترتیب دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند با حجم ۱۱۰۰ تن عرضه ۱۷۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲هزار و ۴۸۲ تومان و میانگین نرخ خرید این کالا هم ۳ هزار و۲۰۴ تومان رقم خورد.

منومر وینیل استات این مجتمع هم ۵۵۰ تن عرضه و ۲۲۷۷ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزارو ۱۵ تومان و میانگین قیمت خرید ۳ هزار و ۲۱ تومان رقم خورد.

در همین حال منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازند با حجم عرضه ۳۳۰ تن و تقاضایی معادل ۲۱۵۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۶۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۲۶۷ تومان بود. دی اتیلن گلایکول این مجتمع هم با ۱۱۰ تن عرضه ۶۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۱۷۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۳۸۸ تومان رقم خورد.

اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان هم با ۱۰۰ تن عرضه ۴۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت این کالا ۲ هزار و ۱۸۸تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۴۰۶ تومان بود. اسید ترفتالیک پتروشیمی فن آوران با حجم عرضه ۱۰۱۲ تن ۱۰۱۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزار و ۲۶۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم یک هزار و ۲۶۷ تومان رقم خورد.

در همین حال استایرن منومر پتروشیمی پارس با حجم عرضه ۳ هزار تن ۴۶۰۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۳۷۹ تومان و میانگین نرخ خرید  آن هم ۳ هزار و ۳۸۰ تومان بود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا