با هدف آشنایی دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی برگزار می شود؛

کارگاه آموزشی آشنایی با سرمایه گذاری در بورس

کارگاه آموزشی آشنایی با سرمایه گذاری در بورس

در اولین جلسه این کارگاه آموزشی که در شب نخست برپایی نمایشگاه اینوکس 2016 کیش برگزار شد، 35 دانش آموز دختر و در شب دوم نیز 45 دانش آموز پسر دبیرستانی حضور داشتند و ضمن آشنایی با مفاهیم این حوزه گواهی آموزشی دریافت کردند.


به ابتکار روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار و با همکاری شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس، کارگاه آموزشی "آشنایی با سهام و سرمایه گذاری در بورس" برای مقاطع مختلف تحصیلی در حاشیه هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی (کیش اینوکس 2016)، در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در دو جلسه گذشته این کارگاه آموزشی که در شب اول و دوم برپایی این نمایشگاه برگزار شد، 35 دانش آموز دختر و در شب دوم نیز 45 دانش آموز پسر حضور داشتند و ضمن آشنایی با مفاهیم این حوزه گواهی آموزشی دریافت کردند.

این کارگاه آموزشی امروز و فردا نیز برگزار و از تمامی علاقه مندان برای شرکت در کارگاه 'آموزش مقدماتی سرمایه گذاری در بورس و آشنایی با سهام' دعوت می شود تا در این دوره شرکت کنند.

گفتنی است در شب نخست برگزاری نمایشگاه اینوکس، رئیس سازمان بورس و جمعی از مسئولان ارشد سازمان از این کارگاه آموزشی بازدید کردند .

یادآور می شود سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی (کیش اینوکس 2016) و هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور که از 10 آبان افتتاح شد تا پنجشنبه 13 آبان ماه با برگزاری نشست ها و پنل های تخصصی ادامه می یابد .

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا