مقام مسئول شرکت حمل‌و نقل ریلی رجاء در گفت‌وگو با تسنیم:

ارسال پیامک اصلاح صورت با تیغ کار رجاء نبود؛ تذکر لازم را به شرکت پیمانکار دادیم

ارسال پیامک اصلاح صورت با تیغ کار رجاء نبود؛ تذکر لازم را به شرکت پیمانکار دادیم

مدیر روابط عمومی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء درباره پیامک ارسال شده به مهمانداران یکی از شرکت‌های پیمانکار این مجموعه گفت: این پیامک توسط یکی از سرمهمانداران ارسال شده و به مدیرعامل شرکت پیمانکار تذکر لازم را داده‌ایم.

قلی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در خصوص ارسال پیامک "آنکارد محاسن و زدن آن با تیغ" اظهار کرد: واقعیت آن است که یکی از شرکت‌های پیمانکاری که با شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء همکاری می‌کند به یکی از سرمهمانداران خود در رابطه با بهداشت فردی تذکر می‌دهد، این فرد نیز به طور خودسرانه به مهمانداران پیامک می‌زند و به آنها می‌گوید که با محاسن آنکارت شده (اصلاح با تیغ یا حداکثر با ماشین نمره صفر) در محل کار حاضر شوند.

وی با بیان این‌که حتی مدیرعامل این شرکت پیمانکاری در جریان ارسال این پیامک نبوده است، تصریح کرد: متاسفانه این موضوع را به نام شرکت رجا پخش کرده و گفتند که ما بخشنامه داده‌ایم. پیگیر ماجرا شدیم گفتند که یکی از زیرمجموعه‌های رجاء این کار را کرده است، در صورتیکه رجاء اصلا زیرمجموعه‌ای ندارد.

وی ادامه داد:‌شرکت رجاء تنها یک قرارداد کاری با پیمانکار دارد و بیرون از آن نیز نظارتی بر عملکرد پیمانکار ندارد. ممکن است تخلفات مختلفی از سوی پیمانکار روی دهد که به شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء ارتباطی ندارد.

مدیر روابط عمومی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء تاکید کرد:‌اگر جایی در حوزه کاری رجاء تخلفی صورت گیرد ما هم پاسخگو هستیم و هم این‌که با این تخلف برخورد می کنیم.

قلی‌نژاد با تاکید بر این‌که از پیمانکاران می‌خواهیم که نظافت  و بهداشت فردی کارکنان رعایت شود، بیان کرد: ممکن است فردی محاسن داشته باشد اما بهداشت را رعایت نکند،‌ممکن هم هست که فردی محاسن داشته باشد و از خیلی‌ها تمیزتر باشد.

وی افزود: به مدیرعامل شرکت پیمانکار تذکر داده‌ایم و قرار شده گزارش این تخلف را به رجاء بدهند که بر اساس آیین‌نامه با ان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا