برگزاری کنگره بین المللی معدن و همایش مهندسی معدن

برگزاری کنگره بین المللی معدن و همایش مهندسی معدن

گروه معادن - چهارمین کنگره بین المللی معدن و صنایع معدنی و ششمین همایش مهندسی معدن ایران 16 تا 18 آبان برگزار می شود.

به گزارش ماین نیوز، این رویداد با حضور محققان و پژوهشگران،کارشناسان و استادان دانشگاه ها، صنعتگران و مقامات کشوری در سالن خلیج فارس محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

این دو رویداد مهم را خانه معدن ایران و انجمن مهندسی معدن ایران و همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی برگزار کند.

در چهارمین کنگره بین المللی معدن و صنایع معدنی و ششمین کنفرانس مهندسی معدن ایران بیش از 800 مهمان داخلی و 60 مهمان خارجی از کشورهای آلمان،گرجستان،ترکیه،چین،استرالیا،فرانسه، تایلند و افغانستان حضور خواهند داشت. از میان تعداد 300 مقاله رسیده به دبیرخانه این کنگره و همایش، 191 مقاله از سوی داوران انتخاب و در همایش ارائه خواهد شد.

قرار است اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری- محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت- مهدی کرباسیان ، رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران- محمدرضا بهرامن ، رییس خانه معدن ایران- علی اصغر خدایاری، رییس انجمن مهندسی معدن ایران- دکتر امید اصغری، رییس دانشکده مهندسی معدن دانشگاه تهران سخرنانی خواهند کرد.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی،ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته تهران (ایران کان مین 2016) از 15 تا 18 آبان ماه با حضور و مشارکت130 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 198 شرکت خارجی برگزار می شود و جدید ترین و نوین ترین تولیدات و صنایع معدنی خود را در فضائی بالغ بر 15 هزار متر مربع برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه شرکت کنندگان خارجی از 13 کشور خارجی اسپانیا ،اتریش،امارات متحده عربی، ایتالیا، آلمان، ترکیه، چین، روسیه، فنلاند، کره جنوبی، لهستان، هلند و هند حضور داشته و انواع تجهیزات، دستگاه¬ها و صنایع مرتبط با معدن را به نمایش می گذارند.

اهمیت نمایشگاه معدن و صنایع معدنی تهران موجب شده است تا کشورهای آلمان، چین، کره جنوبی و فنلاند بصورت پاویون یا گروهی در نمایشگاه حضور یابند. دوازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی(ایران کان مین 2016) از 15 تا 18 آبان هر روز از ساعت 9 تا 17در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا