چهار انتصاب جدید در اتاق ایران

چهار انتصاب جدید در اتاق ایران
روز گذشته چهار انتصاب جدید در اتاق بازرگانی ایران صورت گرفت. رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران طی حکمی یحیی آل‌اسحاق را به‌عنوان مشاور خود در امور اقتصاد مقاومتی انتخاب کرد. در حکم غلامحسین شافعی خطاب به یحیی آل‌اسحاق آمده است: «با عنایت به تعهد، سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به‌عنوان مشاور رئیس اتاق ایران در امور اقتصاد مقاومتی منصوب می‌شوید. امیدوارم با توکل به خداوند کریم و رحیم، اتاق ایران از توانمندی‌ها، دانش و تجربه شما بیش از پیش بهره‌مند شود.» شافعی همچنین در حکمی دیگر، ابوالفضل روغنی گلپایگانی را به سمت مشاور رئیس اتاق ایران منصوب کرد. در این حکم آمده است:‌ «با عنایت به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به‌عنوان مشاور رئیس اتاق ایران منصوب می‌شوید. امیدوارم اتاق ایران بتواند از مشاوره‌های شما به نحو مطلوب بهره‌مند شود.»

 

از سوی دیگر، علیرضا اشرف، دبیر کل اتاق ایران طی حکمی نادر سیف را به سمت سرپرستی معاونت تشکل‌ها منصوب کرد. دبیرکل اتاق تهران در این حکم خطاب به نادر سیف آورده است: «به موجب این ابلاغ سرپرستی معاونت تشکل‌ها تا تعیین معاونت به جنابعالی محول می‌شود. امید است با لیاقت و شایستگی شما در مدت مسوولیت بتوانید وظایف محوله را به نحو احسن به انجام رسانید.»

علیرضا اشرف دبیرکل اتاق ایران از هومن حاجی‌پور، معاون سابق تشکل‌های اتاق ایران تشکر کرد. در این نامه خطاب به حاجی‌پور آمده است: «وظیفه خود می‌دانم از تلاش‌ها و خدمات جنابعالی در طول مدت تصدی معاونت تشکل‌های اتاق ایران صمیمانه تقدیر و تشکر کنم. امید است با اتکا به خداوند تبارک و تعالی همواره در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق بوده و بتوانیم از همفکری و همراهی شما کماکان بهره‌مند باشیم.» دبیر کل اتاق ایران همچنین از تلاش‌های فرهاد شریف در معاونت بین‌الملل اتاق ایران تقدیر و او را به سمت مشاور دبیر کل منصوب کرد. در حکم علیرضا اشرف آمده است:‌ «با تشکر از خدمات ارائه‌شده در دوره تصدی معاونت امور بین‌الملل و نظر به تجارب و تخصص جنابعالی، به موجب این حکم به‌عنوان مشاور دبیرکل در امور بین‌الملل منصوب می‌شوید. امید است اتاق ایران از تجربه و توانایی جنابعالی بهره‌مند شود.»
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا