اعضای شورای اطلاع رسانی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران منصوب شدند

اعضای شورای اطلاع رسانی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران منصوب شدند

تهران- ایرنا- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعضای شورای اطلاع رسانی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران را با هدف معرفی جایگاه صنایع کوچک در اقتصاد و بهبود فضای کسب و کار منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، علی یزدانی در حکمی «محمد خدادی» مدیرعامل ‌خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، اردشیر زابلی زاده مدیر شبکه ایران کالا، سونیا پوریامین مشاور رسانه ای وزیر صنعت، معدن و تجارت، حسن نجفی سولاری استاد دانشگاه و سید مرتضی موسویان رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به عنوان اعضا این شورا منصوب کرد.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در متن این احکام ضمن تشریح اهم وظایف شورا، اظهارامیدواری کرد: با استعانت از خداوند متعال و همکاری سایر اعضاء ، زمینه تحقق اهداف و ماموریت های این شورا محقق شود.
معاون وزیر صنعت همچنین در متن این حکم، ضرورت ارتقا سطح آگاهی جامعه به ویژه اصحاب رسانه با اهداف سازمان، تقویت نگرش و توجه مخاطبان جامعه هدف به سرمایه‌گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی‌ و گسترش و تعمیق اطلاع رسانی را از جمله اهداف و ماموریت های این شورا توصیف کرده است.
یزدانی ایجاد کمپین های تبلیغاتی و موج رسانه ای در کشور در جهت تغییر نگرش آحاد جامعه به خرید کالای ایرانی و تقویت تولید داخلی، مدیریت شرایط بحرانی و فضاسازی منفی رسانه ای، اطلاع رسانی شفاف و دقیق و بررسی مشکلات و چالش های پیش روی اطلاع رسانی و بسترسازی در فضای رسانه ای جهت جذب سرمایه گذاری در حوزه صنایع کوچک و مشارکت در ایجاد زیرساخت های صنعتی را از دیگر ماموریت های این شورا برشمرده است.
این شورای تخصصی و سیاستگذار با محوریت تبیین جایگاه اطلاع رسانی و شفاف سازی در تقویت نگرش جامعه به سرمایه‌گذاری در شهرکها ونواحی صنعتی، معرفی جایگاه صنایع کوچک در اقتصاد وبهبود فضای کسب وکار و همچنین شناساندن پتانسیل های مستتر در شهرکها و نواحی صنعتی نظیر واحدهای دانش بنیان، شهرک های فناوری، مراکز خدمات فناوری کسب وکار، خوشه های صنعتی و... به مخاطبان به صورت دوره ای در سازمان و شرکت شهرک های صنعتی سراسر کشور برگزار خواهد شد.
یزدانی چندی پیش در حکمی، غلامرضا دیوسالار مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی را به عنوان دبیر این شورا منصوب کرده بود.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا