رئیس سازمان بورس در بازدید از کارگاه آشنایی با بازار سرمایه عنوان کرد:

دانش آموزان، تریدرهای آینده کشور

دانش آموزان، تریدرهای آینده کشور

یکی از فرایندهایی که باید مورد توجه قرار گیرد، ترویج سرمایه گذاری ملی است و اگر آموزش و فرهنگ سازی در این زمینه از گروه سنی دانش آموزی آغاز شود، در آینده تاثیر مثبتی در فراگرد اقتصادی کشور خواهد داشت.


برای توسعه بازار سرمایه، فرایند فرهنگ سازی و آموزش باید از رده سنی کودکان و نوجوانان آغاز شود. بر این اساس سازمان بورس و اوراق بهادار با همکاری شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در صبح دومین روز دوره سوم نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی کارگاه آشنایی با بازار سرمایه ویژه دانش آموزان را برگزار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، دکتر شاپور محمدی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و جمعی از مدیران ارشد این سازمان، از این کارگاه آموزشی که با هدف آشنایی دانش آموزان با مفهوم پس انداز و سرمایه گذاری در بازار سرمایه برگزار شد، بازدید کردند.

دکتر شاپور محمدی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار طی بازدید از این کارگاه آموزشی به اهمیت فرهنگ سازی در بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: دانش آموزان تریدرهای آینده کشور هستند.

وی ابراز امیدواری کرد دانش آموزان امروز ایران، بهترین تریدرهای فردای این کشور باشند و بیان داشت: برای آنکه بتوانید در آینده به یک سرمایه گذار حرفه ای تبدیل شوید و استقلال عمل داشته باشید باید سرمایه گذاری در بازار سرمایه را از دوران دانش آموزی آغاز کنید.

در پایان رییس سازمان بورس خاطر نشان کرد یکی از فرایندهایی که باید مورد توجه قرار گیرد، ترویج سرمایه گذاری ملی است و اگر آموزش و فرهنگ سازی در این زمینه از گروه سنی دانش آموزی آغاز شود، در آینده تاثیر مثبتی در فراگرد اقتصادی کشور خواهد داشت.

گفتنی است

یادآور می شود سومین دوره نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران تا چهارشنبه 12 آبان ادامه خواهد شد. کیش اینوکس 2016 میزبان 200 شرکت داخلی و خارجی است و دست کم 60 خبرنگار داخلی و خارجی این رویداد بین المللی را پوشش می دهند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا