عذرخواهی مدیرعامل تلگرام به دلیل ادعای جاسوسی و فیلترینگ

عذرخواهی مدیرعامل تلگرام به دلیل ادعای جاسوسی و فیلترینگ

مدیرعامل تلگرام به دلیل ادعاهای جاسوسی و فیلترینگ خود که در توئیتر منتشر کرده بود از مردم ایران عذرخواهی کرد

 به گزارش اقتصاد آنلاین پاول دورف مدیرعامل تلگرام در کانال خود در تلگرام نوشت:مدیران سیستم ما تایید می کنند که گزارش دولت ایران از قطعی کابل ،محتمل است و آنها اعلام کرده اند  که تقاضای جاسوسی که من دریافت کرده ام، جعلی است.

در این یادداشت آمده است:

در نهایت تعدادی خبر خوب برای کاربران ایرانی

چند هفته پیش فعالیت تلگرام در ایران متوقف شد، بنابراین من فرض کردم که ما، در آنجا مسدود شده ایم. با این حال، خدمات از آن زمان به حالت عادی بازگشته است، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد آنها قصد مسدود کردن تلگرام را نداشتند.

مسئولان ایرانی  می گویند ،قطع خدمات، به  دلیل اختلال در کابل های اتصال ایران با سایر نقاط جهان (کانال سوئز، تنگه باب المندب  و  ایران و ترکیه) بوده است ،  و این اختلال تمام خدمات غربی در ایران را تحت تاثیر قرار داده است و نه فقط تلگرام .

علاوه بر این، دولت ایران تقاضای هر نوع از ابزار جاسوسی را از تلگرام تکذیب کرد ،و آنها گفتند که تقاضایی که من دریافت کرده ام جعلی است و توسط  مقامات ارشد تایید نشده است.


من می خواهم باور کنم  که این موضوع درست است ،این بدان معنی است که مردم ایران قادر به ادامه استفاده از آنچه که من بهترین پیام رسان در بازار  می نامم،خواهند بود. و از آنجایی که مدیران سیستم ما تایید می کنند که گزارش دولت ایران از قطعی کابل ،محتمل است، ادعای قبلی من در مورد مسدود شدن تلگرام  ممکن است نادرست (یا حداقل زودرس) بوده باشد.

در آن صورت، از همه برای هشدار اشتباه پوزش می خواهم. تفسیر اشتباه از  وضعیت بازارهای که دارای سابقه سانسور اینترنت هستند،محتمل است ، شما ممکن است شنیده باشید که فیس بوک و توییتر در ایران برای چند سال مسدود شده است. با این حال، این به این معنا نیست که تلگرام     نمی تواند در آینده نزدیک در آنجا مسدود شود.

مقامات ایران به وضوح بیان کرده اند که آنها در صورتی که محتوای غیر اخلاقی به صورت عمومی در دسترس باشد، مانند ربات ها و کانال های غیر اخلاقی ،تلگرام را فیلتر خواهند کرد. اگر این تنها علت نگرانی است ، ما در حال حاضر کانال ها و ربات های غیر اخلاقی را به دلیل محدودیت های فروشگاه برنامه ها مسدود کرده ایم.

  ما در ایران شایسته هستیم. در حال حاضر، بیایید برای بهترینها امیدوار باشیم

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا