بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق؛

ایجاد مناطق آزاد منوط به تامین زیرساخت و تاییدیه امنیتی، نظامی و زیست‌محیطی شد

ایجاد مناطق آزاد منوط به تامین زیرساخت و تاییدیه امنیتی، نظامی و زیست‌محیطی شد

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد هر نوع منطقه آزاد تجاری - صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی منوط به تامین زیرساخت های مورد نیاز و دریافت تاییدیه های لازم زیست محیطی، امنیتی و نظامی شد.

به گزارش ایرنا از خانه ملت، محمد خدابخشی با اشاره به دستور کار این کمیسیون در روز دوشنبه بر همین اساس اظهار کرد: همچنین برای منطقه آزاد تجاری - صنعتی معرفی سازمان اداره کننده ای که توانمند باشد مشخص شد و ضمنا محدوده ای که برای منطقه آزاد تجاری - صنعتی تعیین شد صرفا بحث هزار هکتار خواهد بود و برای منطقه ویژه اقتصادی نیز 200 هکتار تعیین شد.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی افزود: قرار شد دولت برای تثبیت جمعیت در روستاها و ایجاد اشتغال به گونه ای برنامه ریزی کند که در سال امکان ایجاد 3 هزار شغل در روستا فراهم شود.
خدابخشی ادامه داد: از طرف دیگر شهرداری ها مکلف شدند جاده های ورودی و خروجی منتهی به شهرها را ساماندهی کنند که برای این کار شهرهایی که مرکز استان باشند تا 20 کیلومتر و شهرهای بزرگ تا 5 کیلومتر و سایر شهرها تا 2 کیلومتر خواهند بود.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در بند دیگری از برنامه مقرر شد 27 صدم درصد از کل عوارض مربوط به قانون مالیات بر ارزش افزوده به توسعه ورزش همگانی، ورزش بانوان، توسعه زیرساخت های ورزشی در روستاها و مناطق عشایری و ورزش جانبازان و معلولان اختصاص پیدا کند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا