توسط مدیرعامل شرکت فرابورسی اعلام شد:

پاسخ به دوشایعه عجیب سهم تازه وارد بعد از رشد 248 درصدی در 3 ماه

پاسخ به دوشایعه عجیب سهم تازه وارد بعد از رشد 248 درصدی در 3 ماه

در پی رشد قیمت ۲۴۸ درصدی سهام آتیه پرداز در سه ماه ، مدیرعامل این شرکت فرابورسی درباره دو شایعه عجیب و غریب توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت آتیه داده‌پرداز در حالی بعد از عرضه اولیه و کشف قیمت 365 تومانی هر سهم در 12 مرداد، با رشد قیمت 248 درصدی به 1271 تومان امروز رسیده که امیر جلیلوند با تشریح آخرین وضعیت این شرکت  و اعلام تملک 21 درصد سهام توسط 3 هزار سهامدار حقیقی به دنیای بانک گفت: در عملکرد حسابرسی شده 6 ماهه، بیش از 51 تومان از سود 93 تومانی محقق شده است.

وی با بیان این نکته که شرکت آتیه داده‌پرداز با بیش از 20 بانک و موسسه اعتباری قرارداد همکاری دارد افزود: طی ماه‌های گذشته قراردادهایی موسوم به ارائه خدمات چابک که مرتبط با ارسال پیام از طریق اینترنت همراه است، با برخی از بانک‌های طرف قرارداد منعقد شده است.

این مقام مسئول جلیلوند با اشاره به سود انباشته 261.585 میلیون ریال آتیه داده‌پرداز، از طرح‌های توسعه این شرکت نام برد و گفت : " اپرداز" نیاز دارد همگام با آخرین تکنولوژی روز دنیا از تمامی بسترهای اطلاع‌رسانی در فضایی امن و دانش بنیان استفاده کند.

جلیلوند در پاسخ به برخی شایعه‌سازی‌ها در خصوص ترکیب هیئت مدیره این شرکت و شائبه ارتباط با شبکه جاسوسی اشاره و تصریح کرد: این شایعات بی‌اساس و کذب محض بوده که با نگاهی به ترکیب سهامداران بالای یک درصد شرکت و همچنین اعضای هیئت مدیره در روزنامه رسمی و همچنین سامانه کدال به خوبی نشان دهنده عدم ارتباط برخی متهمان و یا اشخاص تحت تعقیب از سوی نهادهای نظارتی با این شرکت می‌باشد.

وی با بیان اینکه انتشار این شایعه سازی‌ها با غرض ورزی و تخریب برند "اپرداز" در بازار خدمات اطلاع‌رسانی و پیام کوتاه صورت گرفته، گفت: در برخی از این خبر پراکنی‌ها به سوابق اشخاصی در هیئت مدیره تا پیش از ورود به فرابورس و در 9 سال قبل اشاره شده که درحال حاضر هیچ یک از اشخاص حقیقی نامبرده شده ارتباطی با اعضای هیئت مدیره و مدیران کنونی شرکت ندارند.

به گفته وی هیئت مدیره این شرکت در راستای حمایت از حقوق سهامداران، همچنان با قوت به دنبال توسعه خدمات و ارتقاء فعالیت‌های خود با استعانت از خداوند متعال است.

جلیلوند به سهامداران این شرکت توصیه کرد نسبت به شایعات بی‌اساس بی‌اعتنا بوده و تنها از طریق مصاحبه‌های رسمی و گزارش‌های منتشره در  کدال تصمیم‌گیری کنند.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا