امروز رقم خورد؛

معامله ۵۴ هزار تن تختال و ورق در تالار صنعتی

معامله ۵۴ هزار تن تختال و ورق در تالار صنعتی

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز دوشنبه ۱۰ آبان ماه شاهد معامله ۵۴ هزار و ۶۶۰ تن تختال و انواع ورق شرکت فولاد مبارکه اصفهان بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران در این روز ۴۹ هزار و ۶۶۰ تن انواع ورق و ۵ هزار تن تختالSM شرکت فولاد مبارکه اصفهان در تالار محصولات صنعتی و معدنی به فروش رسید. علاوه بر این  معامله ۷۰ هزار و ۲۶۰ تن انواع ورق فولادی این شرکت در سیستم معاملات مچینگ به ثبت رسید.

همچنین یک هزار تن مس کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران نیز در تالار محصولات صنعتی و معدنی مورد معامله قرار گرفت.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران معامله یک هزار و ۵۵۲ تن جو دامی را در قالب طرح قیمت تضمینی تجربه کرد. علاوه بر این، ۱۰۰ تن ذرت دامی، ۲ هزار و ۳۳۰ تن جو دامی، ۱۰۰ تن شکر سفید، ۲۰۰ تن کنجاله سویا و یک هزار تن گندم خوراکی نیز در این تالار داد و ستد شد. همچنین ۲ هزار و ۹۸۷ تن ذرت دانه ای ۸ انبار استان کرمانشاه به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد  ریال و ۷ تن جو انبار استان قزوین به ارزش بیش از ۵۸ میلیون ریال در قالب گواهی سپرده کالایی معامله شد.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز در این روز شاهد معامله ۱۵ هزار و ۸۴۵ تن مواد پلیمری، ۷ هزار و ۲۷۸ تن انواع قیر و ۱۲۰ تن گوگرد بود.

این گزارش حاکی است تالار صادراتی بورس کالای ایران در این روز معامله ۲۰۰ تن قیر و ۲۰۰ تن عایق رطوبتی را تجربه کرد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا