مدير روابط عمومي هلدينگ توكا فولاد اعلام كرد :

معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري استان اصفهان در نمايشگاه اينوكس ۲۰۱۶

معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري استان اصفهان در نمايشگاه اينوكس ۲۰۱۶

گروه صنایع معدنی >فولاد - برگزاري نمايشگاه اينوکس 2016 کيش رويدادي ويژه و نقطه عطفي در بحث بورس و سرمايه گذاري کشور است.

به گزارش ماین نیوز، اين خبر را مدير روابط عمومي هلدينگ توکا فولاد اعلام کرد و گفت: اين رويداد با توجه به برگزاري همايش هاي تخصصي و ويژه آن در زمان برگزاري و حضور چشمگير مديران، مسوولان و صاحبنظران کشور در زمينه بورس و سرمايه گذاري، جايگاه ويژه اي در ميان نمايشگاه هاي همانند خود در کشور دارد و با توجه به شرايط خاص امروز ايران و نياز بازار سرمايه به تامين مالي و شناسايي فرصت هاي سرمايه گذاري مي تواند نقش عمده و بسزايي در توسعه اقتصادي کشور ايفا کند.

نادر خطيبي افزود: اين نمايشگاه مکان مناسبي براي نشان دادن نقاط قوت بازار سرمايه کشور به سرمايه گذاران خارجي است و فضاي مناسبي را براي معاملات رودررو در اختيار شرکت کنندگان قرار مي دهد. به اعتقاد وي، استان اصفهان با توجه به جغرافياي خاص خود و پتانسيل هاي فراوان براي سرمايه گذاري، شايسته بود با تمام توان در اين عرصه خودنمايي کند و با معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري خود و نيز ارائه مساعدت هاي بخش دولتي، مسير ورود سرمايه گذاران به اين استان را تسهيل کند.

وي ادامه داد: به اين منظور با مساعدت و پيگيري هاي آقايان جباري نايب رئيس اتاق بازرگاني اصفهان و ايرواني پشتيباني دبيرکل استانداري جلسات متعددي برگزار و تصميم گرفته شد کارگروهي براي حضور پررنگ و درخور استان اصفهان در نمايشگاه اينوکس 2016 تشکيل شود که حاصل آن حضور بيش از 20 شرکت و ارگان دولتي و خصوصي در پاويون اصفهان براي ارائه طرح ها و فرصت هاي سرمايه گذاري استان شد.

خطيبي اضافه کرد: هلدينگ توکا فولاد نيز همچون سال هاي گذشته با حضور هدفمند براي جذب سرمايه گذار خارجي و گسترش فعاليت و مذاکرات تجاري در نمايشگاه و همچنين با برگزاري نشست تخصصي با موضوع «استقرار حاکميت شرکتي در هلدينگ هاي صنعتي» در نمايشگاه اينوکس 2016 در کنار ديگر شرکت کنندگان در پاويون اصفهان حضور خواهد داشت. وي اظهار اميدواري کرد اين حرکت ارزشمند در سال هاي آتي به منظور توسعه، جذب سرمايه و معرفي استان اصفهان به عنوان بستري امن براي سرمايه گذاري استمرار يابد.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا