دوازدهمین همایش علمی، بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی با حضور 37 کشور آغاز بکار کرد

دوازدهمین همایش علمی، بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی با حضور 37 کشور آغاز بکار کرد

تهران- ایرنا- دوازدهمین همایش علمی، بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی ایکوپمس با حضور نمایندگانی از 37 کشور و وزیر راه و شهرسازی و معاون علمی، فناوری رییس جمهوری صبح امروز(دوشنبه) آغاز بکار کرد.

در کنار این همایش که تا 12 آبان ماه با حضور متخصصان و کارشناسان حوزه دریایی در هتل المپیک تهران برگزار می شود، آخرین دستاوردهای بخش دریایی و دریانوردی کشور در نمایشگاهی برای بازدید علاقمندان عرضه شده است.
«ایجاد بستر مناسب برای تبادل نظر و انتقال تجربه های علمی و فنی بین متخصصان و دست‌اندرکاران مهندسی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی در ایران» از جمله اهداف برگزاری این همایش اعلام شده است.
«تبادل نظر درباره آخرین دستاوردها و نوآوری‌‌های برتر علمی در این بخش»، «برگزاری کارگاه های آموزشی کاربردی برای بروزرسانی دانش فنی در عرصه سازه‌‌های دریایی، سواحل و بنادر، بندرسازی»، «بررسی آخرین دستاوردهای حمل و نقل بین‌المللی و دریایی، هیدروگرافی، ژئوتکنیک، محیط زیست، نفت و گاز، ژئوفیزیک، کشتیرانی، امنیت آبراهه‌ها و سایر خدمات فنی مهندسی مرتبط با حریم دریا و خشکی» از دیگر اهداف این همایش است.
همایش یادشده که به صورت دوسالانه از سال 1369 برگزار می‌‌شود، از برجسته ترین رویدادهای علمی، پژوهشی و کاربردی در ایران و منطقه است که در این دوره متخصصان حوزه دریایی و بندری از 37 کشور در آن حضور دارند.
بیش از 52 شرکت مهندسین مشاور و پیمانکار داخلی و خارجی در زمینه های مرتبط با سواحل، بنادر و تجهیزات دریایی در نمایشگاه جانبی آن شرکت کرده اند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا